Reklama telewizyjna Titanfall z zalewającymi ekran cytatami

Robert Sawicki
2014/02/19 23:58

I oprócz cytatów dziennikarzy, którzy mieli okazję zagrać w grę, w ciągu 30-sekundowego spotu znalazło się także mnóstwo miejsca na dub-step i nerwowo wyszeptana kategoria wiekowa Titanfall.

Spot telewizyjny inFamous: Second Son to nie jedyne, co przyjdzie nam wkrótce oglądać w telewizji między telenowelami, bo do zestawu reklam gier najprawdopodobniej dołączy wkrótce powyższy spot Titanfall, który pojawił się dzisiaj na oficjalnym profilu YouTube gry.

GramTV przedstawia:

Gra pojawi się na PC i Xbox One 13 marca 2014 roku, zaś na Xbox 360 kilkanaście dni później, bo 28 marca. Produkcją zajmuje się Respawn Studios (złożone m.in. z byłych członków Infinity Ward, wliczając w to współzałożyciela obu zespołów, Vince'a Zampellę), zaś wydawaniem gry - Electronic Arts.

Komentarze
10
Usunięty
Usunięty
20/02/2014 23:25

Właśnie takich reklam nie lubię. Zawsze zdaje się, że to wyjście z sytuacji, kiedy sam produkt nie może się obronić. Cytaty z miejsc którym nie ufam, bo to przekupne korporacje. Żeby było ciekawiej, to ostatnio kilku youtuberów nagrało komentarze z których wynika, że Titanfall takim kilerem jak go zapowiadają nie jest, a ten cały hype ma szansę grze bardziej zaszkodzić, podnosząc zbyt wysoko oczekiwania graczy, niż pomóc.Zobaczymy, choć ja nie osobiście. Już mam swoje Call of Duty, a nawet dwa, z czego jedno całkiem darmowe.

Usunięty
Usunięty
20/02/2014 16:50

GO GO GO :D

/old_forum/2014_08/20140220164949.jpg" class="ipsAttachLink ipsAttachLink_image">/old_forum/2014_08/20140220164949_m.jpg" class="ipsImage ipsImage_thumbnailed" alt="20140220164949">

Kafar
Gramowicz
20/02/2014 15:03

Nie trzeba ich specjalnie balansować, ogólnie po demie które niektórzy naiwnie nazywają betą myślę że balans tej grze nie jest potrzebny.




Trwa Wczytywanie