I oprócz cytatów dziennikarzy, którzy mieli okazję zagrać w grę, w ciągu 30-sekundowego spotu znalazło się także mnóstwo miejsca na dub-step i nerwowo wyszeptana kategoria wiekowa Titanfall.
I oprócz cytatów dziennikarzy, którzy mieli okazję zagrać w grę, w ciągu 30-sekundowego spotu znalazło się także mnóstwo miejsca na dub-step i nerwowo wyszeptana kategoria wiekowa Titanfall.
Spot telewizyjny inFamous: Second Son to nie jedyne, co przyjdzie nam wkrótce oglądać w telewizji między telenowelami, bo do zestawu reklam gier najprawdopodobniej dołączy wkrótce powyższy spot Titanfall, który pojawił się dzisiaj na oficjalnym profilu YouTube gry.
Gra pojawi się na PC i Xbox One 13 marca 2014 roku, zaś na Xbox 360 kilkanaście dni później, bo 28 marca. Produkcją zajmuje się Respawn Studios (złożone m.in. z byłych członków Infinity Ward, wliczając w to współzałożyciela obu zespołów, Vince'a Zampellę), zaś wydawaniem gry - Electronic Arts.