Diablo III: Reaper of Souls - system poziomów mistrzowskich 2.0

Małgorzata Trzyna
2014/02/24 14:00

Aktualizacja 2.0.1 przyniesie ze sobą zmiany w systemie zdobywania poziomów mistrzowskich, dzięki czemu gracze będą mogli nadal rozwijać swoich najlepszych bohaterów. System można wypróbować na Publicznym Serwerze Testowym oraz w zamkniętej becie Reaper of Souls.

Diablo III: Reaper of Souls - system poziomów mistrzowskich 2.0

Aktualizacja 2.0.1 wprowadzi trzy ważne zmiany:

  • Zniesienie limitu poziomów: po osiągnięciu maksymalnego poziomu gracze będą mogli nadal zdobywać doświadczenie i nowe poziomy mistrzowskie;
  • Rozszerzenie poziomów mistrzowskich na całe konto gracza w ramach danego trybu (normalnego lub hardkorowego) - w ten sposób wszystkie postacie stworzone na danym koncie do gry będą na tym samym poziomie mistrzowskim. Dzięki temu gracze nie będą czuli się ograniczeni do jednego bohatera i będą mogli zagrać krzyżowcem bez poczucia, że „zmarnowali poziomy mistrzowskie” na poprzednika;
  • Wprowadzenie punktów mistrzostwa: stałe premie do statystyk, znajdowania przedmiotów magicznych i złota, przyznawane z każdym poziomem mistrzowskim, będą zastąpione punktami mistrzostwa do rozdysponowania. Na pierwszym poziomie mistrzowskim gracze otrzymają punkt w kategorii współczynników podstawowych (np. żywotność, szybkość ruchu), na drugim – ataku, na trzecim – obrony, na czwartym – użytkowych (np. redukcja kosztów zasobów, premia do obrażeń obszarowych). Na piątym cykl rozpocznie się od nowa. Po osiągnięciu 800 wspólnego poziomu mistrzowskiego gracze będą mogli zdobywać punkty tylko w kategorii współczynników podstawowych.

GramTV przedstawia:

Nowy system możecie wypróbować na Publicznym Serwerze Testowym. Szczegółowe informacje dotyczące jego działania znajdziecie na stronie battle.net.

Komentarze
10
leszeq
Gramowicz
24/02/2014 18:14
Dnia 24.02.2014 o 17:01, Doomann napisał:

Wspaniale... 800 plvl. Ciekawe ile trzeba będzie XP do każdego kolejnego awansu. Bo z tego co się orientuję, to obecnie jeden poziom mistrzowski = przejście całej gry na inferno. Wiem, że można sobie dodatkowo podbijać trudność i łapać więcej XP, ale 800+ leveli? Bez przesady...

Ale czy ktoś Ci każe wbijać ten 800 level? Jest to tylko i wyłącznie swoisty odpowiednik marchewki na kiju, która ma sprawiać, że nawet jeśli będziesz grał przez rok czy dwa, to wciąż będziesz jakiś cel przed sobą i wrażenie postępu. Przy obecnym systemie ludzie narzekali, że nie mają sensu grać postacią, która wbiła 100plvl.

saborcat-14
Gramowicz
24/02/2014 18:04

Poziomy +1000plvl są liczne w biliardach exp (nie mylić z miliardem :D) Tak więc nawet przy zwiększonej ilości exp zdobywanej w RoS nadal potrzeb pare lat gry aby wbić jeden poziom :)

Arcling
Gramowicz
24/02/2014 18:04
Dnia 24.02.2014 o 18:02, MisticGohan_MODED napisał:

Dobra... konkretna odpowiedź: Co z postaciami z podstawki ? Będzie coś w stylu DII czyli "import" postaci na model dodatku ?

Nie będzie żadnego importu. Po dodaniu dodatku do konta po prostu odblokuje się dla nich dodatkowy akt, adventure mode, nephalem rifts i levele.




Trwa Wczytywanie