Z innych ciekawych wniosków z badania warto wspomnieć o tym, że z dziesięciu milionów przebadanych w styczniu graczy jedynie 1,5 procent zdecydowało się na dokonanie przynajmniej jednego zakupu. Ale już średni czas jaki upływał od pierwszego zakupu, do następnego, wyniósł zaledwie jedną godzinę i czterdzieści minut. Oznacza to, że mikrotransakcje w F2P wciągają i gdy już zdecydujecie się na zakup znacznie łatwiej jest wykonać go ponownie. Wśród osób korzystających z mikrotransakcji średnia wpłacona kwota wyniosła prawie sześć dolarów (5,94 - dokładniej mówiąc). Więcej ciekawych statystyk z przeprowadzonego badania - w artykule na stronie venturebeat.com.
Choć może brzmieć to nieprawdopodobnie okazuje się, że 50% wypracowywanego przez gry z gatunku F2P zysku uiszczana jest jedynie przez 0,15% grających w nie osób.