Evolve zadebiutuje na pecetach, Xboksie One i PlayStation 4. Początkowo w grę wchodziły także X360 i PS3, ale zwyczajnie nie podźwignęłyby one koncepcji Turtle Rock Studios.
Evolve zadebiutuje na pecetach, Xboksie One i PlayStation 4. Początkowo w grę wchodziły także X360 i PS3, ale zwyczajnie nie podźwignęłyby one koncepcji Turtle Rock Studios.
- Jesteśmy na łonie natury, z drzewami, krzewami, skałami... Jest tego sporo. Występuje tu spore zagęszczenie listowia. W Evolve, jeśli drzewa i skały zanikną, potwór nie ma się gdzie ukryć i następuje zmiana w rozgrywce. Kolejną ważną sprawą jest fakt, że w grze bierze udział pięć osób, ale mamy też żyjącą naturę, drapieżniki i polowania. Symulacja natury trwa nieprzerwanie, a to spore obciążenie dla procesora - powiedział Ashton.
- Na PlayStation 3 i Xboksie 360 byśmy tego nie mieli, więc musielibyśmy zmniejszyć populację, a to ponownie zmieniłoby rozgrywkę. Stworzylibyśmy tak naprawdę dwie różne gry lub dwie wersje tej samej gry. To prawie jak wersja God of War na PSP. To są dwa różne wydania - i to właśnie stałoby się w naszym przypadku - dodał.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!