Sanya Weathers opowiada o tym, że w Undead Labs ciągle wierzą w poprzednią generację konsol.
Sanya Weathers opowiada o tym, że w Undead Labs ciągle wierzą w poprzednią generację konsol.
- Przekroczyliśmy milion sprzedanych egzemplarzy podczas gdy gra była jeszcze w Early Access na Steam. Od tego czasu produkcja nadal świetnie sobie radzi. Cały czas jestem lekko zaskoczona, gdy o tym myślę. W sześć miesięcy sprzedaliśmy cztery razy więcej niż spodziewaliśmy się, że gra rozejdzie się podczas całego swojego cyklu - tłumaczy Sanya dodając, że premiera Breakdown odbyła się w trudnym momencie - blisko debiutu Xboksa One. - DLC pozwoliło nam dalej popchnąć ten świetny wynik. Oczywiście, czas jego premiery był trudny, no ale przecież Xboksy 360 nie zamieniły się w dynię o północy 22. listopada. Dużo uwagi mediów koncentruje się wokół nowych błyskotek, ale cały czas są miliony osób, których może być po prostu nie stać na kupno nowej konsoli zaraz po jej premierze. Nie mamy nic przeciwko dostarczania im fajnych opcji, o ile tylko damy radę dotrzeć do nich z informacją, że cały czas jesteśmy tam dla nich obecni - dodaje S. Weathers.
I trzeba jej przyznać, że ma sporo racji. Po co na siłę tworzyć grę z myślą o nowej konsoli, która na początku nie ma zbyt dużej bazy klientów, gdy można spokojnie zaspokajać potrzeby wielomilionowej, zgłodniałej nowości rzeszy graczy? Co do State of Decay przypinamy, że gra otrzyma nowe DLC rozszerzające świat gry.