Jeśli moduł 1999 w Bioshock: Infinite nie stanowił dla Was specjalnej trudności, być może ucieszycie się z jeszcze trudniejszego wyzwania, jakie rzuci tryb 1998.
Jeśli moduł 1999 w Bioshock: Infinite nie stanowił dla Was specjalnej trudności, być może ucieszycie się z jeszcze trudniejszego wyzwania, jakie rzuci tryb 1998.
- W Burial at Sea: Episode Two położyliśmy nacisk na balans i mechanikę skradania. Wraz z rozwojem tego nowego stylu rozgrywki zaczęliśmy dostrzegać, jak ludzie samowolnie próbują przechodzić grę bez zabijania kogokolwiek - mówi dyrektor kreatywny Ken Levine. - Mając na uwadze przyjęcie przez fanów trybu 1999 pomyśleliśmy, że dobrze byłoby im dać kolejną sposobność do zagrania w Burial at Sea, która testowałaby ich umiejętność skradania się - dodaje.
Druga i zarazem ostatnia część wspomnianego DLC zadebiutuje 25 marca.