Premiera PlayStation 4 w Japonii pozwoliła konsoli przekroczyć kolejną barierę pod względem liczby sprzedanych egzemplarzy. Wrażenie robi również wynik Killzone: Shadow Fall.
Premiera PlayStation 4 w Japonii pozwoliła konsoli przekroczyć kolejną barierę pod względem liczby sprzedanych egzemplarzy. Wrażenie robi również wynik Killzone: Shadow Fall.
Do tej pory na konsoli sprzedano 13,7 mln kopii gier (wynik obejmuje zarówno sprzedaż tradycyjnymi kanałami, jak i cyfrową dystrybucję). Znaczący udział w tym rezultacie ma Killzone: Shadow Fall, które trafiło do 2,1 mln konsumentów. Dużym zainteresowaniem wśród nabywców konsoli cieszy się usługa PS Plus - na jej subskrypcję zdecydowała się około połowa nabywców PS4.
Sony podało ponadto, że do 2 marca 3,6 mln ludzi pobrało aplikację PlayStation App, dzięki której mogą dokonywać zakupów w PS Store i rozmawiać ze znajomymi z PSN za pośrednictwem tabletów i urządzeń z systemem iOS lub Android. Sporą popularnością cieszy się też funkcja Share, z której skorzystano już ponad 100 milionów razy.
Prezes i dyrektor wykonawczy SCE Andrew House wyraził zadowolenie z zainteresowania, jakim PS4 cieszy się w Japonii. Podkreślił również, że pracownicy Sony dołożą wszelkich starań, by nadal rozwijać konsolę poprzez oferowanie nowych gier i funkcji.