Sam komentarz to tak naprawdę wywiad z Kojimą, więc PlayStation Access zapewniło nam dzisiaj dwa-w-jednym.
Sam komentarz to tak naprawdę wywiad z Kojimą, więc PlayStation Access zapewniło nam dzisiaj dwa-w-jednym.
Podczas wywiadu z ekipą PlayStation Access, Kojima odniósł się do zarzutów, jakoby Metal Gear Solid V zostało podzielone na dwie gry wyłącznie z chęci wyciągnięcia więcej pieniędzy z kieszeni graczy. Zabieg miał być jego małym życzeniem, który nie tylko wprowadzi nas do nowej historii, ale i przyzwyczai do nowej rozgrywki z otwartymi lokacjami.
Korzystanie podczas gry z rozwiązań i taktyk typowych dla poprzednich odsłon serii ma postawić przed nami "sporo wyzwań", stąd przyzwyczajenie się do MGS V z pomocą Ground Zeroes ma być czymś niezwykle przydatnym.
W wywiadzie podano również, że Metal Gear Solid V: Phantom Pain ma być grą 200 razy większą od Camp Omega w Metal Gear Solid: Ground Zeroes.
Gra zadebiutuje 20 marca na PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 i Xbox One.