Produkcją gry zajmuje się na papierze zaprawiona w temacie firma, ale większość zasług należy przypisywać samemu Valve. Teraz wiemy o niej ciut więcej.
Produkcją gry zajmuje się na papierze zaprawiona w temacie firma, ale większość zasług należy przypisywać samemu Valve. Teraz wiemy o niej ciut więcej.
Pamiętacie jak Paweł przygotowywał Was na kartonowo-plastikową przygodę w świecie Chell? Czas na jej nowe szczegóły i modyfikację kilku starych (na przykład daty premiery).
Ekipa Cryptozoic Entertainment (przenosili wcześniej na planszę Assassin's Creed, The Walking Dead i Batman: Arkham City) bez skrępowania przyznaje, że nie mieli przy Portal: Uncooperative Cake Acquisition Game zbyt wiele do roboty. Szef firmy, Cory Jones, zdradza, że Valve podeszło do planszówki poważnie, oddelegowując do pracy przy niej wewnętrzny zespół.
Cryptozoic przekazali porządną, działającą już grę. Spece od zabaw na stole odrobinę dopracowali tylko rozgrywkę, nie zmieniając w zasadzie niczego istotnego. Jones ryzykuje nawet stwierdzenie, że Valve poradziłoby sobie z produkcją i wydaniem gry samodzielnie.
Portal: Uncooperative Cake Acquisition Game to zabawa dla 2-4 osób w dobrze znanych realiach, gdzie każdy gracz steruje obiektem testowym Aperture walcząc o szansę "podjęcia testów w najbardziej pożądanych pomieszczeniach". Nie zabraknie oczywiście znajomych kawałków plastiku z wieżyczkami i tortem na czele. Niestety, nie zanosi się na obecność GLaDOS.
Premiera w czwartym kwartale tego roku.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!