Na tym etapie nie ma sensu rozmawiać ani o rozdzielczości na konsolach, ani o minimalnych wymaganiach sprzętowych na PC - tak pytania o kwestie techniczne Wiedźmina 3 kwituje jeden z przedstawicieli CDP RED.
Na tym etapie nie ma sensu rozmawiać ani o rozdzielczości na konsolach, ani o minimalnych wymaganiach sprzętowych na PC - tak pytania o kwestie techniczne Wiedźmina 3 kwituje jeden z przedstawicieli CDP RED.
- Gra nie jest skończona, zatem rozmawianie o rozdzielczości, liczbie klatek na sekundę i minimalnych wymaganiach na PC jest jak sądzę bezcelowe. Wszystko może się bowiem zmienić w trakcie procesu optymalizacji, do którego dochodzi pod koniec produkcji. Bądźcie spokojni, wypruwamy sobie żyły, by w Wiedźmina 3 grało się równie niesamowicie na każdej platformie - zapewnił.
Starszy producent artystyczny stwierdził ponadto, że nie jest w stanie wskazać jednej konkretnej rzeczy, którą udało się rozwinąć bądź wdrożyć do trzeciej części serii polskich RPG-ów dzięki konsolom nowej generacji, gdyż jest ich całe mnóstwo. - Gra może wyglądać niesamowicie, mamy ciągłość rozgrywki dzięki brakowi doczytywania lokacji, możemy dodać niemożliwe wcześniej do zrealizowania efekty wizualne - lista jest długa. Wszystko to współtworzy gigantyczny otwarty świat z mnóstwem rzeczy do zrobienia - dodał Michał Krzemiński.