Twórcy Wiedźmina 3 nie chcą się mieszać w konsolową wojnę na rozdzielczości

Patryk Purczyński
2014/03/10 15:06

Na tym etapie nie ma sensu rozmawiać ani o rozdzielczości na konsolach, ani o minimalnych wymaganiach sprzętowych na PC - tak pytania o kwestie techniczne Wiedźmina 3 kwituje jeden z przedstawicieli CDP RED.

Twórcy Wiedźmina 3 nie chcą się mieszać w konsolową wojnę na rozdzielczości

- Jeśli prosisz mnie, bym wrzucił swój kamyczek do wojny na rozdzielczości toczonej między PS4 a Xboksem One, nie zrobię tego - tak Michał Krzemiński z CD Projekt RED odpowiedział dziennikarzowi magazynu GamesTM na pytanie o różnice w rozdzielczości Wiedźmina 3 w wersjach na nowe konsole.

- Gra nie jest skończona, zatem rozmawianie o rozdzielczości, liczbie klatek na sekundę i minimalnych wymaganiach na PC jest jak sądzę bezcelowe. Wszystko może się bowiem zmienić w trakcie procesu optymalizacji, do którego dochodzi pod koniec produkcji. Bądźcie spokojni, wypruwamy sobie żyły, by w Wiedźmina 3 grało się równie niesamowicie na każdej platformie - zapewnił.

GramTV przedstawia:

Starszy producent artystyczny stwierdził ponadto, że nie jest w stanie wskazać jednej konkretnej rzeczy, którą udało się rozwinąć bądź wdrożyć do trzeciej części serii polskich RPG-ów dzięki konsolom nowej generacji, gdyż jest ich całe mnóstwo. - Gra może wyglądać niesamowicie, mamy ciągłość rozgrywki dzięki brakowi doczytywania lokacji, możemy dodać niemożliwe wcześniej do zrealizowania efekty wizualne - lista jest długa. Wszystko to współtworzy gigantyczny otwarty świat z mnóstwem rzeczy do zrobienia - dodał Michał Krzemiński.

Komentarze
22
Usunięty
Usunięty
12/03/2014 18:21
Dnia 12.03.2014 o 16:24, zjavv napisał:

> No tylko ile % ludzi ma monitor większy niż 22-23"? No i właśnie dla tych posiadaczy większych ekranów Redzi zaimplementowali tę opcję :)

Te "ząbki" w grach to chyba trzeba szukać z lupą i naprawdę mieć super wzrok, niczym superman :D. Po za tym no właśnie nie jest to opcja wymagana więc wymagania minimalne to pewnie standardowe core 2 duo, 4gb ramu itd, a zalecane to i5 i 6gb ramu albo też 4gb (nie zdziwiłby się gydby tyle samo ramu wymagało) i jakaś karta pokroju gtx 560 albo z serii 600 (ale to już na ultra). Po 2 jestem zasady nie wierzyć w wymagania podawane przez twórców i dobrze na tym wychodzę póki co, gry działają i jest git.

zjavv
Gramowicz
12/03/2014 16:24

> No tylko ile % ludzi ma monitor większy niż 22-23"?No i właśnie dla tych posiadaczy większych ekranów Redzi zaimplementowali tę opcję :) Nie jest ona przecież obowiązkowa, więc kto ma duży monitor ten sobie włączy i się nacieszy bezząbkowym światem na dużym monitorze. Uwierz mi, testowałem u siebie na 27 calach, antyaliasing x16 daje podobny efekt ale i tak uberpróbkowanie bije go (AntiAliasing) na głowę.I żeby było jasne, porównywałem antialiasing x16 w innej grze, gdyż drugi Wiedźmin nie obsługuje aż takiego poziomu wygładzania krawędzi.

Usunięty
Usunięty
11/03/2014 20:04

potwierdzone info... niestety wiedźmin 3 wyjdzie dopiero na początku 2015 roku...




Trwa Wczytywanie