WoW: Warlords of Draenor - Blizzard szykuje zmiany w mechanice leczenia

Robert Sawicki
2014/03/10 11:48

Choć niektóre z zabiegów wpłyną właściwie na wszystkich graczy, zmieniając przy tym nieco kształt PvP, wpisem powinni najbardziej zainteresować się osoby przejmujące rolę healera.

WoW: Warlords of Draenor - Blizzard szykuje zmiany w mechanice leczenia

Zdaniem Blizzarda, obecny balans sprawia, że gracze czują się znacznie słabsi przy starciach z postaciami, niż przy polowaniu na stworki w rozgrywkach PvE. Plan na rozwiązanie problemu jest stosunkowo prosty - zwiększenie liczby punktów zdrowia graczy i zmniejszenie krytycznych przypadków leczenia i zadawania obrażeń (zmiany w leczeniu i obrażeniach wyłącznie w PvP) o połowę.

By zbalansować wyższy poziom zdrowia, potwory także dostaną więcej punktów HP. Celem wszystkich zabiegów jest wydłużenie naszej żywotności w PvP, gdzie pojedyncze ataki nie będą już tak bardzo potężne, nie zmieniając przy tym odczuć płynących z PvE.

GramTV przedstawia:

Dodatkowo, możemy powoli pożegnać się z zaklęciami takimi jak Holy Light, czy Healing Wave, które nie wymagają zbyt wielu punktów many. Pozostałe i nieco silniejsze czary, tak jak w przypadku Greater Healing Wave, doczekają się głównie zmiany nazwy. Blizzard ma nadzieję, że doda to nieco głębi mechanice leczenia, które teraz będzie wymagało od osób przejmujących rolę healera dbania o swoje zasoby many. Do efektu dołoży się zmiana zaklęć pod względem kosztów many i zapewnienie wyboru między słabszymi zaklęciami (kosztującymi mniej many) i silniejszymi (wymagającymi więcej punktów energii). W skrócie: mniej zaklęć leczących, bardziej dynamiczna i satysfakcjonująca rozgrywka.

Odpowiednie szczegóły przekazał sam Blizzard za pośrednictwem wpisu na Battle.net, gdzie będziecie mogli zapoznać się bliżej ze zmianami, jakie czekają nas przy premierze dodatku Warlords of Draenor.

Komentarze
10
Usunięty
Usunięty
10/03/2014 18:13

Zdaniem Blizzarda, obecny balans sprawia, że gracze czują się znacznie słabsi przy starciach z postaciami, niż przy polowaniu na stworki w rozgrywkach PvE.To niech zlikwiduja resi dla pve botow, bo teraz kliker ubrany na HC zjada skillowego gracza pvp w 4 sekundy.

Arcling
Gramowicz
10/03/2014 16:51
Dnia 10.03.2014 o 16:28, Renchar napisał:

Tylko ci co kupią pre order będą mogli sobie zrobić od razu 90 lvl po premierze nie będzie takiej opcji.

Błędna informacja. Po prostu ci, którzy kupią pre-order u Blizzarda będą mogli to zrobić wcześniej, ale 1 boost na 90 level będzie dla każdego kto kupi dodatek, niezależnie kiedy. Boost pojawi się w sklepie i będzie kosztować 60 euro.Zmiany w mechanice leczenia wyglądają na pozytywne. Redukcja instant castów i smart healingu to krok w dobrym kierunku. Teraz leczenie nie powinno się opierać na ciągłym spamie.

Renchar
Gramowicz
10/03/2014 16:28

> nie podoba mi się pomysł z instant boostem 90 lvl (powinno to być odblokowane po osiągnięciuTylko ci co kupią pre order będą mogli sobie zrobić od razu 90 lvl po premierze nie będzie takiej opcji. To czy wprowadzą to do sklepiku za dodatkową kasę dla tych co kupią na premierę jest ciągle nie wiadome. Nie zmienia faktu że ci co nie kupią pre ordera dostaną po dupie :P jak skusi ich kupno ze sklepiku 90 bo blizzard na pewno policzy tak z 80-120zł może więcej.




Trwa Wczytywanie