Driveclub powrócił do fazy projektowania - szanse na szybki debiut minimalne

Paweł Pochowski
2014/03/11 09:35

Wygląda na to, że twórcy zamiast przeć naprzód wstrzymali produkcje i cofnęli ją aż do fazy projektowania.

Driveclub powrócił do fazy projektowania - szanse na szybki debiut minimalne

Informacje ujawnił sam Scott Rohde, a więc dyrektor wykonawczy Worldwide Studios w rozmowie z przedstawicielem serwisu IGN. - Naprawdę nie chcemy wydać tej gry zanim będzie gotowa. Czasami tak się zdarza, to normalna rzecz w biznesie - wydaje nam się, że jesteśmy na właściwych torach, by dostarczyć naprawdę świetną grę, a gdy się do niej zbliżamy rozumiemy, że wydając ją w tym momencie, a więc zbyt wcześnie, wyrządzilibyśmy wszystkim jedynie szkodę - przekonuje Scott.

- (...) Musimy jakoś to przełknąć, wrócić do "tablicy rysunkowej" i upewnić się, że gra jest naprawdę świetna zanim ją wydamy. I to jest dokładnie to, co aktualnie dzieje się z tą produkcją - dodał Rohde. Poza tym Scott nie podał żadnych przybliżonych informacji o dacie premiery gry. Powiedział jedynie, że więcej o Driveclub usłyszymy już niebawem.

GramTV przedstawia:

Driveclub jest o tyle ważnym tytułem, że gra miała być startową produkcją dla PS4 i zaprezentować jej potężną moc. Niestety, okazało się, że tytuł się spóźni, ale za to wystartuje równo z premierą konsoli - tyle, że w Japonii. Niestety, i tego terminu nie udało się twórcom dotrzymać, choć wtedy jeszcze mówiło się, że datę debiutu poznamy niedługo. Do dziś nic się w tej sprawie nie ruszyło, a biorąc pod uwagę dzisiejsze informacje - od tego momentu debiut gry chyba się bardziej oddalił niż faktycznie przybliżył. A szkoda.

Komentarze
14
Usunięty
Usunięty
11/03/2014 17:25

Hehe, im chodziło o sytuację obecną (czyli tę, która rozgrywa się od dobrych kilku miesięcy), nic się nie zmienia;

Usunięty
Usunięty
11/03/2014 16:03

Forza 5 DZIALA w NATYWNEJ rozdzielczosci 1080p - nie jest to w zadnym wypadku skalowane z 900p.

Usunięty
Usunięty
11/03/2014 15:59

Mam tu repertuar kilku mocnych slow, ktorych nie moge uzyc, bo dostane bana i na tym sie skonczy. Skorzystam wiec z popularnej metody ''ominiecia'' tejze przeszkody:#*^%#*&*^ czy (#*&%(#*&%(*# bo #(*%&#(*%&(#* nosz #(*%&#(*%&#(*%#^&#(!)*. Wezcie sie @!)(&(@(!%% bo inaczej )#^@*&%#@)(*&#Czyli co? Te wszystkie filmiki to jednak byly rendery i jak sie okazalo, ze obecnie nie sa w stanie osiagnac takiej grafiki przy swoim enginie to doszli do wniosku, ze napisza engine od nowa? No bo ja innego wytlumaczenia nie widze. Klamali jak UBI przy Watch Dogsach widac.




Trwa Wczytywanie