Hideo Kojima wreszcie będzie mógł zrealizować pełnię swojej wizji - wszystko dzięki konsolom nowej generacji, które podźwigną wszystko to, co słynny projektant sobie zamarzy.
Hideo Kojima wreszcie będzie mógł zrealizować pełnię swojej wizji - wszystko dzięki konsolom nowej generacji, które podźwigną wszystko to, co słynny projektant sobie zamarzy.
- Musiałem więc tworzyć liniowe gry z przerywnikami filmowymi, które podsycają dramaturgię. Teraz mogę dać graczom maksimum swobody - dodaje Kojima. Nie można jednak zapominać o tym, że Metal Gear Solid V: Ground Zeroes pojawi się również na Xboksie 360 i PlayStation 3, więc Kojima Productions nadal jest w pewien sposób ograniczone.
Z takim postawieniem sprawy nie do końca zgadza się dyrektor artystyczny Yoji Shinkawa. - Nie byliśmy nazbyt ograniczeni przez prace nad różnymi wersjami. Większość rzeczy nie wymagała zmian, nie sprawiało nam to również jakiejś szczególnej trudności - wyznaje. Duża w tym zasługa silnika Fox Engine. - Pozwolił nam on skupiać się nie na poszczególnych platformach, a na uczuciach, jakie chcemy przekazać graczowi - wyjaśnia.