I to by było na tyle, bo z jakiegoś powodu aktualizacja, jeśli wierzyć liście poprawek, nie robi nic innego.
I to by było na tyle, bo z jakiegoś powodu aktualizacja, jeśli wierzyć liście poprawek, nie robi nic innego.
Posiadacze Call of Duty: Ghosts w wersji na PlayStation 4 mogą już zabierać się za pobieranie 1,7 GB łatki, która otrzymała wyjątkowo krótką (szczególnie jak na takie rozmiary) listę poprawek: "Naprawiono błąd powodujący zawieszenie się gry na ekranie startowym występujący w przypadku, gdy gracz rozpoczął pobieranie Onslaught przed uruchomieniem gry".
Sprawę skomentował przedstawiciel Activision na Reddicie, przepraszając za rozmiar łatki i brak szczegółów dotyczących zarówno samej aktualizacji, jak i przyczyn jej ogromnych rozmiarów. "Wszystkie aktualizacje i listy zmian tworzone są przez studio, czyli Infinity Ward. Przepraszamy za to, że musieliście ostatnio pobierać tyle plików. Tryb sieciowy w Ghosts jest jednym z najbardziej popularnych elementów gry, stąd zespół dostarcza kolejne aktualizacje, by całość działała lepiej" - głosi fragment posta umieszczonego na Reddicie.
Pojawiła się też wzmianka o rozmiarze aktualizacji mówiąca, że zależy ona od samej platformy, gdzie gry na konsole nowej generacji "wymagają więcej danych".
W skrócie, czekamy na wypowiedź przedstawiciela Infinity Ward.