Bethesda zapewnia - lagów na starcie The Elder Scrolls Online nie będzie

Robert Sawicki
2014/03/16 10:21

Wcześniej obiecywano nam, że warto płacić abonament za grę, więc wygląda na to, że Bethesda albo jest pewna siebie, albo zaraz po premierze zostanie srogo rozliczona przez samych graczy.

Bethesda zapewnia - lagów na starcie The Elder Scrolls Online nie będzie

Ogromne problemy z rozgrywką czy nawet brak możliwości zagrania w grę, za którą zapłaciliśmy to wyjątkowo częsty kłopot w produkcjach, które w mniejszym lub większym stopniu opierają się o połączenie z Siecią. Za pośrednictwem strony gry wydawca obiecał, że tytuł nie podzieli losu SimCity i Diablo 3, zapewniając brak problemów z opóźnieniami przy premierze The Elder Scrolls Online.

Samo rozwiązanie, na jakie zdecydowali się twórcy, powinno zainteresować większą część graczy. Przede wszystkim, wszystkie serwery (zarówno dla Ameryki Północnej, jak i Europy) będą z początku znajdowały się na terenie Stanów Zjednoczonych, co ma ułatwić zajmowanie się wszelkimi problemami, jakie mogą powstać podczas premiery gry. Kiedy faza natłoku graczy samoistnie się zakończy, europejski megaserwer zostanie przeniesiony na nasz kontynent.

GramTV przedstawia:

Dodatkowo, w celu zabezpieczenia się przed większą niż przewidywana liczbą graczy, Bethesda jest w trakcie dodawania kolejnych, tymczasowych serwerów, które pozwolą uniknąć wszelkich przeciążeń. Jeśli podstawowe serwery będą pełne, gracze będą mogli zdecydować się rozgrywkę na tych tymczasowych, z których ich postać zostanie jakiś czas później przeniesiona na inny, już standardowy serwer. Jedynym minusem takiego rozwiązania jest brak dostępu do listy znajomych i funkcji społecznościowych takich jak rozgrywki PvP, choć reszta rozgrywki będzie dostępna bez większych ograniczeń.

Patrząc na to jak bardzo twórcy starają się o to, by każdy był szczęśliwy, pozostaje życzyć im tylko powodzenia. Przy okazji - trwa właśnie weekendowa beta gry, do której klucz znajdziecie w jednym z naszych newsów.

Komentarze
41
Usunięty
Usunięty
17/03/2014 22:26

> servery dla EU w US i nie bedzie lagów ani opóźnień ? ta bajka jest lepsza od Misia Uszatka> ...w mojej bajce nie było lagów wogóle

Usunięty
Usunięty
17/03/2014 07:40
Dnia 16.03.2014 o 17:41, Kafar napisał:

Trzeba być totalnym głupcem żeby myśleć że ta gra jest dobra i dopracowana.

To kim trzeba być, by oceniać grę na podstawie:- wersji beta- STAREJ wersji beta- beta testów jadących od jakiegoś czasu na tym samym buildzie, bo chodziło o przetestowanie wytrzymałości serwerów?

Usunięty
Usunięty
17/03/2014 07:17
Dnia 16.03.2014 o 23:06, leszeq napisał:

Ehe... I właśnie dlatego wczytanie listy postaci trwało 20 minut, a samo zalogowanie do gry kolejne 15. Żadnych lagów :)

Wiesz, w tej becie bralem udzial z zadupia Europy (mniejsza o szczegoly) i jakos nie zauwazylem, bym musial czekac 35 minut na rozpoczecie rozgrywki. Mialem wprawdzie kilka DCow, ale zadnego rubberbandingu, zadnych opoznien. Ale ok, widocznie po prostu mialem szczescie.




Trwa Wczytywanie