Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes - przegląd ocen. Małe rozczarowanie?

Patryk Purczyński
2014/03/18 16:29

Ground Zeroes miało pokazać, do czego zdolny będzie Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Fani serii zapewne woleliby jednak w pełnej wersji dostać coś zdecydowanie lepszego.

Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes - przegląd ocen. Małe rozczarowanie?

74/100 na PlayStation 4 i 77/100 na Xboksie One to aktualne średnie Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes w serwisie Metacritic. Po najnowszej produkcji Hideo Kojimy można było się spodziewać znacznie więcej, ale trzeba jednocześnie pamiętać, że ta pozycja to jedynie prolog do dania głównego w postaci MGS V: The Phantom Pain. Na razie na tapecie mamy jednak Ground Zeroes sprawdzając, co o grze sądzą dziennikarze branżowi.

God is a Geek - 90/100

Jeśli potrafisz przeboleć cenę oraz fakt, że są nawet DLC do innych gier, które oferują więcej zabawy, ta pozycja jest absolutnie warta uwagi.

Playstation Universe - 85/100

Ground Zeroes to znakomity kawałek skradankowej gry akcji, pełen zawartości i wartości strategicznej - nawet jeśli nie jest to spektakularna przygoda, na jaką niektórzy zapewne liczyli.

Destructoid - 80/100

Nie potrafię wyrazić, jak rozczarowująca będzie ta gra dla kogoś, kto nie jest wielkim fanem serii, albo nie jest typem człowieka, który będzie tkwił w jednym otwartym świecie aż zakup mu się zwróci. Dla wszystkich innych, którzy nie mogą się już doczekać nadejścia The Phantom Pain, gra jest warta swojej ceny, zwłaszcza na konsolach obecnej generacji.

IGN - 80/100

Wyprawa Big Bossa/Snake'a nigdy nie była lepsza pod względem grywalności i wizualnym. Gra niewiarygodnie rozbudza nadzieje związane z gigantycznym starszym bratem.

GameSpot - 80/100

Po tym, jak napisy po ukończeniu głównej misji i zadań pobocznych dobiegają końca, najlepsza część Ground Zeroes dopiero się tak naprawdę zaczyna. Endgame zapewnia rozrywkę na długie godziny.

Official Xbox Magazine - 75/100

GramTV przedstawia:

Fabuła w Ground Zeroes jest nieco skąpa jak na takż cenę, ale odnosi sukces jako zapierający dech w piersiach skradankowy sandbox oraz szansa na spróbowanie rozgrywki z Phantom Pain w mniejszym, bardziej intymnym otwartym świecie.

NowGamer - 70/100

Najmniejszy wycinek tego, za co fani kochają serię Metal Gear Solid, ale niestety nie jest on wart swej wysokiej ceny.

USGamer - 70/100

Ground Zeroes z całą pewnością zapewnia dobrą zabawę, oferując interesujący wgląd w to, co nadejdzie w Phantom Pain. Jako przystawka jest świetny, ale nie spodziewajcie się po nim porcji godnej głównego dania.

Game Informer - 70/100

Nawet dla wieloletnich fanów marki Metal Gear Ground Zeroes może być niewarte uwagi. Swe silne strony prezentuje za rzadko na zbyt małej przestrzeni, bazując na powtarzaniu garstki niezbyt imponujących misji na tym samym terenie. To złe wieści. Dobre są takie, że jako skradanka oferuje dobrą zabawę, a innowacje w rozgrywce są obiecujące.

TheSixthAxis - 60/100

Wypuszczenie Ground Zeroes jako osobnej produkcji od początku było kontrowersyjnym pomysłem. Na szczęście jest tu dużo więcej rozgrywki i głębi niż sugerowały wcześniejsze doniesienia o długości głównego wątku. Jest tu duży potencjał eksploracyjny, usługi dla fanów i wytarte alegorie Kojimy.

Polygon - 55/100

Gra jest zdumiewająco krótka i niesatysfakcjonująca, wygląda bardziej jak skok na kasę niż nowa odsłona uwielbianej marki z prawdziwego zdarzenia.

Komentarze
13
Usunięty
Usunięty
18/03/2014 20:04
Dnia 18.03.2014 o 20:01, Mercuror napisał:

Chyba 100% taniej. Ta gra to nic więcej jak demo zachęcające do kupna właściwej gry.

No i to jest właśnie prawidłowe stwierdzenie :P.

Usunięty
Usunięty
18/03/2014 20:01
Dnia 18.03.2014 o 16:43, Damianuss1 napisał:

Można się było tego spodziewać. Może nie byłoby takiej dramy gdyby GZ wyszedł tylko w dystrybucji cyfrowej i to o jakieś 50% taniej.

Chyba 100% taniej. Ta gra to nic więcej jak demo zachęcające do kupna właściwej gry.

pepsi
Redaktor
Autor
18/03/2014 19:04

> Jak można recenzować grę i mówić o jej cenie? Cena nie powinna być brana pod uwagę przez> redakcje, które mają grę za darmo...A to niby dlaczego? Redakcje nie recenzują gier dla siebie, tylko dla ludzi, którzy te gry muszą kupić, jeśli chcą je mieć. Poza tym cena też jest pewnym wyznacznikiem tego, jak traktować samą grę.




Trwa Wczytywanie