Prezentacjom stricte dla mediów brakuje blasku i dynamiki konferencji z E3 czy Gamescomu, ale to i tak niezła okazja, by na własne oczy zobaczyć jak Sony ujawniło światu Project Morpheus.
Prezentacjom stricte dla mediów brakuje blasku i dynamiki konferencji z E3 czy Gamescomu, ale to i tak niezła okazja, by na własne oczy zobaczyć jak Sony ujawniło światu Project Morpheus.
Oczywiście o odpowiedzi Sony na Oculus Rift mogliście przeczytać u nas niezwłocznie po zapowiedzi technologii, ale nic nie zastąpi materiału źródłowego. Jeśli zatem nie macie nic ciekawszego do zrobienia i lubicie zaglądać za kulisy zazwyczaj niedostępnych dla przeciętnego zjadacza imprez jak Game Developers Conference, pozostaje mi jedynie polecić zaparzenie kawy czy herbatki.
Branża przyjęła Project Morpheus optymistycznie, ale ze sporą dozą ostrożności. Wielcy pokroju Ubisoftu czekają na rozwój wypadków, a mniejsi jak Slightly Mad Studios ochoczo wskakują na pchany przez Sony wózek.
W międzyczasie do wyścigu zbrojeń dołączył także Facebook.