Not a Hero będzie dwuwymiarową strzelanką wykonaną w stylu "roguelike". Spodziewajcie się więc pikseli. Dużo pikseli. I sprzątania, ale takiego bez miotły.
Not a Hero będzie dwuwymiarową strzelanką wykonaną w stylu "roguelike". Spodziewajcie się więc pikseli. Dużo pikseli. I sprzątania, ale takiego bez miotły.
Walka to nie tylko broń palna, ale także np. katana lub po prostu wykorzystanie technik walki wręcz. Co ciekawe, nasze poczynania mogą losowo przyciągać ekipy SWAT, co mocno ma wpłynąć na poziom trudności zabawy, a ponadto duże znaczenie w grze będzie mieć dźwięk. Np. gdy nas przeciwnicy usłyszą, że przeładowujemy broń postarają się zaatakować nas właśnie w tym momencie. Nie wiem jak Wam, ale mi całość przypomina trochę Hotline Miami, tylko że widziane z bocznej, a nie górnej perspektywy.
Produkcja zadebiutuje na PC tego lata. Wiadomo także, że pojawi się na konsolach, choć w tym temacie nie ujawniono jeszcze żadnych szczegółów.