Double Helix, które bijatykę stworzyło trafiło w lutym pod skrzydła Amazonu, więc Microsoft musiał szukać zastępstwa. Znalazł je w studiu odpowiedzialnym za nieszablonową nawalankę Divekick.
Double Helix, które bijatykę stworzyło trafiło w lutym pod skrzydła Amazonu, więc Microsoft musiał szukać zastępstwa. Znalazł je w studiu odpowiedzialnym za nieszablonową nawalankę Divekick.
Nieszablonowość Divekicka tkwi w fakcie, że to bijatyka z zaledwie jednym ciosem - kopniakiem z wyskoku. Jak jej twórcy poradzą sobie z grą dającą do dyspozycji graczy wachlarz kombosów? Zaczniemy przekonywać się 9 kwietnia, bo właśnie tego dnia Double Helix przekaże lejce Killer Instinct ekipie Iron Galaxy Studios.
9 kwietnia to także data wydania kolejnej aktualizacji gry, która przyniesie nowy tryb Arcade, lobby dla ośmiu graczy z funkcją oglądania walk innych oraz ostatnią z zapowiadanych postaci - Fulgore'a. Oto jego zwiastun:
Zdarzało się, że kolejną odsłonę serii tworzyła inna ekipa niż oryginał. Nie brakowało także zmian u steru w trakcie produkcji, gdy pierwotni twórcy nie dawali sobie rady. Nie przypominam sobie jednak, aby już wydana, rozwijana po premierze gra zmieniła "rodziców". Wyprowadźcie mnie z błędu, jeśli się mylę.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!