Watch Dogs bez dema przed premierą gry, garść drobnych informacji

Robert Sawicki
2014/03/30 16:34

Dyrektor kreatywny gry, Jonathan Morin, przez parę ostatnich dni nie żałował informacji na temat Watch Dogs, którymi zasypuje nas za pośrednictwem swojego profilu na platformie Twitter.

Watch Dogs bez dema przed premierą gry, garść drobnych informacji

Zacznijmy od dema - jak poinformował Morin, przed premierą gry żadna wersja demonstracyjna się nie pojawi, choć nie wiadomo jeszcze, czy po wydaniu Watch Dogs możemy spodziewać się jakiejś darmowej próbki gry.

Sam Morin ożywił się nieco z komentarzami po eksplozji ostatniej afery z grą, której obecny wygląd znacząco różni się od tego, co mogliśmy oglądać na rzekomym materiale z gry na targach E3 2012. Według niego, shadery w wersji na PC będą identyczne z tymi, prezentowanymi na E3 2012, zaś sama grafika na komputerach zdążyła się nawet doczekać paru poprawek, jak np. cykl dnia i nocy, mgła wolumetryczna, czy samo nawet działanie fizyki.

GramTV przedstawia:

Co zaś tyczy się wersji na PlayStation 4 - ta wygląda "nieco lepiej" w porównaniu z ostatnim trailerem gry ze względu na kompresję filmu, jak i drobne usprawnienia na bieżąco wprowadzane przez ekipę. Nieznana jest jeszcze sprawa rozdzielczości na poszczególnych platformach, bo jest to element, w kwestii którego nie zapadła jeszcze ostateczna decyzja. Morin wspomniał również o różnicach w grafice na starszych platformach (PlayStation 3, Xbox 360), gdzie pod względem zawartości czeka nas ten sam tytuł, choć ze znacznie mniejszą liczbą postaci niezależnych na ulicach i obniżoną jakością grafiki.

Skoro sprawy afery graficznej mamy za sobą, przejdźmy na chwilę do rozgrywki. Twórcy starają się o to, by gra w żaden sposób nie ograniczała naszej swobody wyboru podczas nagłych i niespodziewanych sytuacji. Za przykład podano sytuację, w której korzystamy z naszej broni w pobliżu innych ludzi. Część z obywateli może zadzwonić na policję, gdzie pozostali mogą zdecydować się na telefon do przyjaciela. Pewne osoby obecne w tłumie mogą należeć do policji, co zapewni nam natychmiastową konfrontację ze służbami prawa. Tutaj wybór zależny będzie od tego, jak pewnie będziemy się czuli w postawionej przed nami sytuacji - albo zdecydujemy się na ucieczkę i ukrycie się w bezpiecznym miejscu, albo na załatwienie sprawy w nieco brutalniejszy sposób.

Sam rozwój sytuacji jest ściśle zależny zarówno od naszych działań, jak i tego, co dzieje się wokół nas. Oprócz wspomnianych zachowań postaci zależnych wiele zależy od tego, co, gdzie, jak i z kim robimy. Morin mówi nawet, że wszelkie zadania z minimalną dozą planowania (jak np. przechwycenie konwoju) pozostawią nam wolność w kwestii tego, gdzie i jak będziemy chcieli zaszyć się na dany pojazd.

Komentarze
29
wolverine
Gramowicz
01/04/2014 09:40
Dnia 31.03.2014 o 15:50, Cygi napisał:

Najważniejsze jest wytknięcie oszustwa popełnionego przez firmy i nie dawać się wy...rolować bez wazeliny prosto w rzyć we wszystkim, co ci wystawią.

Grunt to wszystko robić świadomie, wtedy nikt Cie nie wyroluje. Żyje na tym świecie wystarczająco długo by umieć odciąć się od marketingowego bełkotu. Mam gdzieś co mówią twórcy przed premierą. Czekam na gotowy produkt i wtedy oceniam czy jest on dla mnie interesujący czy nie.Z WD zrobię tak samo. Poczekam do premiery, jak mi się spodoba to kupię, jak nie to nie. Proste jak budowa cepa. Na pewno nie zamierzam porównywać filmików sprzed 2 lat i zastanawiać się na ile pikseli producenci mnie oszukali.

Dnia 31.03.2014 o 15:50, Cygi napisał:

Jak dla mnie - robisz to samo tylko w drugą stronę.

Nie wiem gdzie żeś to wyczytał i jak doszedł do takiego wniosku...Mi chodzi tylko o to, aby nie oceniać czegoś co jeszcze nie wyszło i nie nakręcać się niepotrzebnie.

Usunięty
Usunięty
31/03/2014 20:18
Dnia 31.03.2014 o 13:17, Trzebiat47 napisał:

Morin pisał też ostatnio na Twitterze, że w zależności od warunków, zdarzają się w grze momenty gdy nie ma w ogóle cieni.

Jak w tym trailerze "Chicago", bohater jest widmem.

Usunięty
Usunięty
31/03/2014 15:50
Dnia 31.03.2014 o 13:09, wolverine napisał:

Najważniejsza jest grywalność !

Najważniejsze jest wytknięcie oszustwa popełnionego przez firmy i nie dawać się wy...rolować bez wazeliny prosto w rzyć we wszystkim, co ci wystawią.Grafika gry sama w sobie nie ma nic do rzeczy.

Dnia 31.03.2014 o 13:09, wolverine napisał:

A to że gra może mieć mniej shaderów i ogólnie nie być aż tak piękna jak nam zachwalają....jakie to ma znaczenie ?

Takie, że np. sam dajesz znać, że twórcy mogą cię oszukiwać i okłamywać, a ty jeszcze ich bronisz i im przyklaskujesz.

Dnia 31.03.2014 o 13:09, wolverine napisał:

A jak ktoś patrzy na screeny i na tej podstawie ocenia grę bez zagrania to współczuje...

Jak dla mnie - robisz to samo tylko w drugą stronę.




Trwa Wczytywanie