Być może zetknęliście się już z niezależną produkcją Shelter, w której zadanie polegało na opiekowaniu się rodziną borsuków. Jeśli spodobała się wam ta gra, możecie liczyć na więcej – tym razem zamiast borsuków będą rysie.
Być może zetknęliście się już z niezależną produkcją Shelter, w której zadanie polegało na opiekowaniu się rodziną borsuków. Jeśli spodobała się wam ta gra, możecie liczyć na więcej – tym razem zamiast borsuków będą rysie.
- Piękno natury idzie w parze z jej niewybaczającą surowością – piszą przedstawiciele studia Might and Delight. – To zagadnienie jest kluczowym elementem Shelter 2 i jednym z powodów, dla którego zdecydowaliśmy się stworzyć grę o rysiach. Znajdują się one w środku łańcucha pokarmowego – w zimnej tundrze można zetknąć się z dużo większymi zagrożeniami...
W Shelter 2 gracze będą mogli wraz z samicą rysia przygotować jej leże na pojawienie się potomstwa i pomóc przetrwać jej i jej kociętom. W grze znajdą się nieco bardziej zaawansowane funkcje niż w Shelter 1 – w grze pojawi się wytrzymałość, różne typy otoczenia, możliwość skakania i rozmaite sposoby zabijania ofiar. Matka będzie mogła też zwoływać kocięta, by trzymały się blisko, piły wodę z rzek, będzie też mogła je przenosić w bezpieczne miejsca. Rodzina zawsze znajdzie schronienie w swej kryjówce, co pozwoli jej zebrać siły. Tam też będą trafiać trofea w postaci kości i rzadkich roślin. Shelter 2 ma być znacznie większe niż „jedynka” i ma oferować dużo więcej swobody. Gra ukaże się na platformach dystrybucji cyfrowej (Steam, GOG), a premiera przewidywana jest na jesień 2014.