Firma ujawniła ponadto, że już w ciągu pierwszych 24 godzin użytkownicy Xboksa One spędzili przy Twitchu ponad 2,7 miliona minut, co jest "najlepszym konsolowym startem w historii aplikacji". Tak, to chyba mały przytyk w stronę Sony. Twitch ujawnił z kolei, że od kiedy weszło wsparcie dla Xboksa One - 30% nadających obraz robi to właśnie za pomocą tej konsoli. Od tego czasu swoich sił w strumieniowaniu spróbowało 108 tysięcy użytkowników, przyciągając przed ekrany 22% twitchowej publiczności. Przeciętna długość jednego przesyłu wynosiła 28 minut - mniej więcej tyle, ile średnio wynosi odcinek amerykańskiego sitcomu. Najbardziej popularna gra? Oczywiście Titanfall. To właśnie jej poświęcono aż 10 milionów minut.
I to do tego stopnia, że spędzili przy niej bagatela 23 miliony minut. Na samym strumieniowaniu.