Killzone: Shadow Fall dostało właśnie swój pierwszy dodatek do gry sieciowej - Insurgent

Robert Sawicki
2014/04/02 00:15

Płatny dodatek zapewni nam nową klasę Insurgent, mogącą wykradać bronie powalonym (choć wciąż żywym) przeciwnikom i hakować wrogie wieżyczki. Poza tym, pozostałe klasy dostaną po jednej nowej zdolności i broni.

To, co może nie spodobać się wszystkim to fakt, że Insurgent, jako płatna paczka, dodaje nowy poziom trudności do kampanii dla jednego gracza, który powinien spodobać się każdemu, kto do tej pory uważał grę za zbyt łatwą. W ramach Elite Mode (bo tak został ochrzczony nowy poziom trudności) możemy zginąć tylko trzy razy. Tryb multiplayer również dostał nowy tryb, w ramach którego gracze polują na pudła zapewniające m.in. punkty i nagrody do wykorzystania w grze.

GramTV przedstawia:

Jeśli chodzi o pomniejsze nowości, w dodatku znajdziemy też nowe trofea, wyzwania i zestaw personalizacji z nowymi paczkami głosowymi, ruchami postaci i skórką dla OWL.

Paczka wyniesie nas równowartość 9,99 dolarów. W chwili pisania tej wiadomości Insurgent Pack nie zadebiutowało jeszcze na polskim PlayStation Store.

Komentarze
10
Dared00
Gramowicz
17/04/2014 10:34

Huo, ale sprytne.

Usunięty
Usunięty
17/04/2014 09:30
Dnia 16.04.2014 o 18:40, Dared00 napisał:

> Nie bardzo, bo na ekran dostajesz klatkę w FullHD a nie jej część. Huh, to jak to w końcu działa? Skąd biorą drugą połowę klatki? Byłem przekonany, że to zwykły interlacing.

"In multiplayer mode, however, we use a technique called ''temporal reprojection'', which combines pixels and motion vectors from multiple lower-resolution frames to reconstruct a full 1080p image. If native means that every part of the pipeline is 1080p then this technique is not native."Games often employ different resolutions in different parts of their rendering pipeline. Most games render particles and ambient occlusion at a lower resolution, while some games even do all lighting at a lower resolution. This is generally still called native 1080p. The technique used in Killzone Shadow Fall goes further and reconstructs half of the pixels from past frames. http://uk.ign.com/articles/2014/03/06/killzone-shadow-fall-dev-addresses-multiplayer-resolutionInnymi słowy, dane dla "reszty" obrazu są pobierane z poprzednich klatek. Sztuczka była tak skuteczna, że ludzie myśleli, że natywna rozdzielczość to rzeczywiście 1080p, ale z jakimś skopanym AA, który lekko rozmywał obraz.

Dared00
Gramowicz
16/04/2014 18:40
Dnia 16.04.2014 o 18:34, Henrar napisał:

Nie bardzo, bo na ekran dostajesz klatkę w FullHD a nie jej część.

Huh, to jak to w końcu działa? Skąd biorą drugą połowę klatki? Byłem przekonany, że to zwykły interlacing.




Trwa Wczytywanie