I kiedy przy PlayStation 4 pojawiły się spore różnice między obecną wersją gry, a prezentacją z E3 2012, tutaj gra wygląda nie tylko podobnie, ale i prawdopodobnie... lepiej.
I kiedy przy PlayStation 4 pojawiły się spore różnice między obecną wersją gry, a prezentacją z E3 2012, tutaj gra wygląda nie tylko podobnie, ale i prawdopodobnie... lepiej.
Powyższy film z komentarzem Paula Vlasiego (głównego inżyniera gry w wersji na PC) prezentuje wszelkie graficzne fajerwerki, jakie udało się osiągnąć w Watch Dogs na komputerach osobistych dzięki ścisłej współpracy z NVIDIA. Rozwiązania takie jak HBAO+ (ulepszona wersja cieniowania, szybsza w porównaniu z innymi technologiami tego typu) czy TXAA, które wyjątkowo skutecznie wygładza wszelkie krawędzie.
Patrząc na obecność procesorów graficznych od AMD w konsolach obecnej generacji, kolaboracja z NVIDIA wyjaśnia ogromne różnice w grafice między komputerami, a PlayStation 4 i Xbox One. Fakt jest oczywiście jeden - Watch Dogs na PC-tach będzie wyglądał tak, jak na grę nowej generacji przystało.