Jak wypada zestawienie z sobą Titanfalla z konsoli minionej i nowej generacji?
Co ważne, wersja przygotowana z myślą o Xbox 360 nie zadebiutowała równo z tą dla Xboksa One - zresztą przygotowała je także inna firma. Podczas, gdy za Titanfall dla konsoli nowej generacji osobiście odpowiadał Respawn Entertainment, wersja dla Xbox 360 powstała na zlecenie w zewnętrznym studiu - Bluepoint Games. Daryl Allison z Bluepointu przekonywał w zeszłym tygodniu, że pomiędzy obydwiema wersjami nie ma większych różnic - zawierają te same mapy, tytany, bronie oraz karty. - Gra wygląda wspaniale, bardzo dobrze brzmi, ale przede wszystkim świetnie się w nią gra. Oczywiście są pewne różnice pomiędzy obydwiema wersjami, wynikają z różnic w technicznych ograniczeniach sprzętu, mowa chociażby o działaniu w 30 klatkach na sekundę, ale pracowali z nami specjaliści z Respawn, aby upewnić się, że i w naszej wersji znajdzie się bieganie po ścianach i rywalizacja sześciu na sześciu z dynamicznym wykorzystaniem tytanów - tłumaczy Daryl. Zobaczcie sami, czy ma rację w materiale przygotowanym przez CVG.
Jedynie tekstury są lepsze na x1. Gdzie efekty? Gdzie więcej modeli do wczytania? Jakiś kamieni łusek więcej na glebie..... żadnych nowych efektór blur itp, jedynie podkręcone tekstury...
Trochę porażka nic dziwnego że MS załatwił przesunięcie premiery. Xbox1 traci właśnie czasowego systemsellera.
Usunięty
Usunięty
16/04/2014 01:33
Jedynie tekstury są lepsze na x1. Gdzie efekty? Gdzie więcej modeli do wczytania? Jakiś kamieni łusek więcej na glebie..... żadnych nowych efektór blur itp, jedynie podkręcone tekstury...