Czy tak będzie wyglądać Jade w Beyond Good & Evil 2?

Małgorzata Trzyna
2014/04/15 15:45

Podczas sesji Q&A dotyczącej Beyond Good & Evil 2, Michel Ancel zaprezentował grafikę koncepcyjną Jade. Choć jest to jeden z wczesnych projektów, który powstał jeszcze przed wydaniem Beyond Good & Evil, niewykluczone, że bohaterka będzie tak właśnie wyglądać w „dwójce”.

W drugiej minucie powyższego nagrania, Michel Ancel niespodziewanie zaprezentował plakat z Jade. Bohaterka nosi swobodny, niemal niedbały ubiór, w którym bez trudu można znaleźć nawiązania do stylu samurajów. Ubisoft wyjaśnił, że nie jest to grafika stworzona z myślą o Beyond Good & Evil 2, lecz powstała ona dużo wcześniej, przed premierą pierwszej części. Niemniej, porównując wygląd Jade ze screenshotami, które wyciekły niemal rok temu, można dostrzec spore podobieństwo.

GramTV przedstawia:

A kiedy możemy spodziewać się premiery Beyond Good & Evil 2, na które czekamy już ładne parę lat? Na to pytanie, niestety, Ancel nie udzielił odpowiedzi. Miejmy nadzieję, że nie bez powodu przypomina się nam o tej marce i doczekamy się wkrótce konkretnych informacji.

Komentarze
11
Vojtas
Gramowicz
16/04/2014 16:40
Dnia 16.04.2014 o 16:30, Noxbi napisał:

No, ale mimo wszytko, lepsze wyniki pierwszego BG&E zmieniłyby wszystko, bo gra była planowana jako trylogia. Zatem "dwójka" dawno by już wyszła, nie? ;)

Jasne. Ciekawi mnie, jak się sprzedała wersja HD w 2011.

Usunięty
Usunięty
16/04/2014 16:30
Dnia 16.04.2014 o 15:59, Vojtas napisał:

Niestety, własne doświadczenia nie dają obrazu całości.

Wiem, wiem. :D

Dnia 16.04.2014 o 15:59, Vojtas napisał:

Prawda jest właśnie taka, że to Ubisoft ukręcił bicz na BG&E - oni całkowicie zdają sobie z tego sprawę, co oczywiście nie zmienia faktu, że kierownictwo i akcjonariusze pozostają nieufni wobec marki. BG&E miało wszystko, co potrzebne, by stać się hiciorem co najmniej na miarę Raymana.

Tak, to prawda. Przypuszczam, że historia Beyonda jednak czegoś włodarze Ubi nauczyła, nie warto oszczędzać na marketingu. Może nawet nie warto eksperymentować tworząc sztuczną konkurencję samym sobie. Śledzę ich gry dość uważnie i nie przypominam sobie by od 2003 wydawali dwie gry z tego samego gatunku (aspirujące do bycia hitem) w tym samym czasie. Chociażby Splinter Cell: Chaos Theory został przełożony na marzec 2005 zamiast konkurować z Princem, podobnie ostatnio Watch_Dogs nie wyszedł jednak w tym samym dniu co ACIV.No, ale mimo wszytko, lepsze wyniki pierwszego BG&E zmieniłyby wszystko, bo gra była planowana jako trylogia. Zatem "dwójka" dawno by już wyszła, nie? ;)

Vojtas
Gramowicz
16/04/2014 15:59
Dnia 16.04.2014 o 15:24, Noxbi napisał:

Ja tam nie wiem. W 2003 roku kończyłem gimnazjum, więc może zakrzywiam fakty :D

Niestety, własne doświadczenia nie dają obrazu całości. Prawda jest właśnie taka, że to Ubisoft ukręcił bicz na BG&E - oni całkowicie zdają sobie z tego sprawę, co oczywiście nie zmienia faktu, że kierownictwo i akcjonariusze pozostają nieufni wobec marki. BG&E miało wszystko, co potrzebne, by stać się hiciorem co najmniej na miarę Raymana.




Trwa Wczytywanie