Twórcy wielokrotnie podkreślali, że Alien: Isolation stylem celuje w science-fiction, widziane oczami ludzi z 1979 roku, kiedy to pierwszy film Alien zadebiutował w kinach. Teraz możemy dowiedzieć się jak ekipa się do tego zabrała.
Twórcy wielokrotnie podkreślali, że Alien: Isolation stylem celuje w science-fiction, widziane oczami ludzi z 1979 roku, kiedy to pierwszy film Alien zadebiutował w kinach. Teraz możemy dowiedzieć się jak ekipa się do tego zabrała.
Wiele razy słyszeliśmy, że Alien: Isolation będzie wyglądał jak science-fiction, ograniczone trendami, wyobraźnią i możliwościami technologicznymi z 1979 roku. Najnowszy dziennik developerów przedstawia nam proces odtwarzania wizji przyszłości z przeszłości.
W pracach nad grą wspomógł twórców grafik koncepcyjny Ron Cobb, który miał okazję pracować m.in. przy pierwszym filmie Alien (dzięki, Phobos_s). Jego wiedza i doświadczenie miały zapewnić ekipie informacje umożliwiające tworzenie własnych elementów świata Alien, bez jakiegokolwiek zmieniania jego zasad i stylu. W trakcie produkcji nie obyło się bez użycia kaset VHS, które są już na tyle leciwe, że część z Was mogła nigdy nie mieć takiego wynalazku w rękach.
Efekt? Tak jak na poprzednich materiałach z gry, całość rzeczywiście wygląda jak rodem wyjęta z któregoś z pierwszych filmów z Xenomorphem w roli głównej. Wszelkie urządzenia elektroniczne są kanciaste, ciężkie, wyposażone w ekrany kineskopowe wyświetlające proste obrazy i animacje.