Ledwo Codemasters zapowiedziało GRID Autosport, pojawiły się pytania, co z wersją na konsole nowej generacji? Wszystko w swoim czasie – firma nie zamierza wydawać niczego w pośpiechu.
Ledwo Codemasters zapowiedziało GRID Autosport, pojawiły się pytania, co z wersją na konsole nowej generacji? Wszystko w swoim czasie – firma nie zamierza wydawać niczego w pośpiechu.
- PC jest dla nas wiodącą platformą (na PC nie pojawi się port z konsoli, jak niektórzy twierdzą) – pisze przedstawiciel Codemasters, CodiesLoore, na forum NeoGAF. – GRID na next-geny pojawi się w swoim czasie, nie zamierzamy pracować nad nim w pośpiechu. Chcemy, by gra działała przynajmniej w 720/30, musimy widzieć i czuć, że wersja na next-geny jest naprawdę wersją na nową generację.
- Jeśli chodzi o next-geny, celujemy w kilka rzeczy. Po pierwsze, chcemy, żeby pierwszy projekt na nową generację był czymś naprawdę wspaniałym, nie chcemy niczego przyspieszać ani oferować ledwo garstki tras. W Autosport mamy 22 lokacje, większość tras odwzorowuje tory z prawdziwego świata. Czy moglibyśmy je zrobić, gdybyśmy wspierali next-geny? Wątpię. Po drugie, pracujemy nad technologią dla next-genów, zatem nie jesteśmy jeszcze gotowi. I znów wszystko sprowadza się do braku pośpiechu. Po trzecie, po GRID 2 mamy coś do udowodnienia, chcieliśmy zostawić starą generację z hukiem.
GRID Autosport zmierza na PC, PS3 i Xboksa 360. Premiera już 27 czerwca.