Nie wyszło z Prey 2, czas na Minimum

Piotr Bajda
2014/04/23 14:00
6
0

Zespół Human Head nie rozpacza po uśmierconym Prey 2 i przejmuje lejce "Titanfalla w klockowych szatach" po ekipie, która przyłożyła rękę do katastrofy Alien: Colonial Marines. Życie pisze najciekawsze scenariusze.

Nie wyszło z Prey 2, czas na Minimum

O Minimum miałem okazję pisać w kwietniu zeszłego roku, jeszcze przed zapowiedzią Titanfall. Czemu wspominam o grze Respawn? Oba tytuły mają wspólne punkty - mechy.

Na polu walki stają przeciw sobie dwaj tytani, ale nie będą oni sterowani przez graczy. Ci są podzieleni na dwa zespoły (po jednym na tytana), które strzelając do siebie przesądzają losy starcia gigantów. We flagowym trybie zabawy pozyskana z otoczenia energia napędza kolosa, prowadząc go do zwycięstwa.

GramTV przedstawia:

Rozgrywka inspirowana jest klasycznymi grami jak Contra czy Raiden. Każda z broni (na przykład lodowa snajperka albo trzymane w dwóch rękach płonące katany) ma pięć poziomów rozwoju. Z zabitych wrogów zbieramy power upy, dające narzędziom zagłady większą moc. Jest tylko jeden kruczek - ginąc tracimy wszystkie ulepszenia. - tak przedstawiałem grę rok temu.

Założenia się nie zmieniły, ale doszło do jednej ważnej roszady. Pierwotni twórcy Minimum z TimeGate złożyli chwilę po zapowiedzi wniosek o bankructwo, ale ich dzieło nie trafiło do kosza. Minimum wyda Atari, a produkcją zajmuje się studio Human Head. Premiera w Steam Early Access jeszcze wiosną. Oto nowy zwiastun.

Komentarze
6
Usunięty
Usunięty
23/04/2014 17:23

Fuj.

Usunięty
Usunięty
23/04/2014 15:03

> Od razu widać, że wykorzystali, w pełni, doświadczenie zdobyte przy obróbce grafiki> do Prey 2 :)))Ja bym raczej powiedział, że wykorzystali tylko minimum... badum... tss....

Usunięty
Usunięty
23/04/2014 14:43

Czyli stare gry wcale nie miały ch**owej grafiki tylko były w klockowych szatach.




Trwa Wczytywanie