Szef Faceboooka najwyraźniej oglądał drugą część Ojca chrzestnego, zapamiętał słowa o trzymaniu ręki na pulsie działań konkurencji i postanowił sprawdzić sprzęt Sony przed ujawnieniem transakcji z producentami gogli Oculus Rift.
Szef Faceboooka najwyraźniej oglądał drugą część Ojca chrzestnego, zapamiętał słowa o trzymaniu ręki na pulsie działań konkurencji i postanowił sprawdzić sprzęt Sony przed ujawnieniem transakcji z producentami gogli Oculus Rift.
Człowiek z majątkiem i wpływami twórcy Facebooka może więcej niż przeciętny zjadacz chleba, więc Sony z uśmiechem na ustach zorganizowało dla Zuckerberga pokaz Projectu Morpheus, gdy ten go sobie zażyczył. Zainteresowaniem ze strony CEO Facebooka pochwalił się jeden z zarządzających Morpheusem, niejaki Guy Longworth z Sony.
Longworth zastanawiał się z kolegami nad naturą zainteresowania Zuckerberga technologią, ale na rozwiązanie zagadki nie musiał czekać długo. Niecały tydzień po pierwszym pokazie sprzętu Sony na GDC 2014 Facebook ogłosił włączenie do rodziny Oculus VR.
Longworth powtórzył przy okazji wspominek o pokazie dla Zuckerberga wyświechtane już frazesy o konkurencji jako motorze napędowym dla wirtualnej rzeczywistości oraz radości z coraz większego tłoku w tym segmencie.
Przypomnijmy, że do twórców trafiło już 85 tysięcy sztuk gogli Oculus Rift.