Trailer Eve Online "Prophecy" to jedna z fajniejszych rzeczy, jakie dziś zobaczycie

Robert Sawicki
2014/05/04 13:31

A przynajmniej jeśli nie lecicie na końcówkę majówki w kosmos. Może i nie dożyjemy stworzenia statków kosmicznych z laserami i magicznymi tarczami, ale wciążmożemy na nie popatrzeć na nowym trailerze Eve Online.

Film został opublikowany w ramach trwającego właśnie Eve FanFest 2014 i na oficjalnym forum gry już rozgorzała dyskusja na jego temat. Poza oczywistymi uwagami, że film (choć świetny) nie reprezentuje sobą ani grafiki, ani zawartości EVE Online, cały wątek stanowi niejako podsumowanie tego, co działo się wokół trailera i samego EVE przez ostatnie kilka dni.

GramTV przedstawia:

Jedną z najciekawszych informacji, jakie wyłapali gracze podczas wczorajszego streamu na żywo z imprezy, jest nowy klient EVE obejmujący wszystkie trzy gry - Eve Online, EVE: Valkyrie i Project Legion.

Więcej informacji na temat kampanii Prophecy dostaniemy najprawdopodobniej w przeciągu kilku najbliższych tygodni.

Komentarze
14
Usunięty
Usunięty
04/05/2014 23:01
Dnia 04.05.2014 o 22:13, Dux napisał:

Tu bym sie spierał z ta wiąkszą liczba graczy. Może to na papierze wygląda nieźle. Pytanie tylko czy to nie alty.

Nieprecyzyjne się wypowiedziałem -chodziło mi oczywiście o ilość opłacanych co miesiąc kont. A z tym sprawa wygląda mniej więcej tak jak opisał to Ring5. Moje 3 konta w ten sposób CCP straciło i teraz nawet to, że (na swój sposób ukochane) CVA cierpi koszmar kolejnej inwazji i wojny nie jestwstanie wyciągnąć mnie z letargu. Niemal 8 lat grania oznacza, że mam za czym tęsknić, tylko 2 lata przerwy dają pewność, że tego za czym tęsknię i tak niemal już nie ma.

Usunięty
Usunięty
04/05/2014 22:13
Dnia 04.05.2014 o 21:48, Graffis napisał:

Zgodzę się z tym, że innowacyjność opuściła w ostatnich latach CCP, a widać to nie tylko w trailerach. Gra, co wynika ze strategii firmy, stała się rozrywką o wiele bardziej ogólnodostępną co zwiększyło trochę liczbę graczy,

Tu bym sie spierał z ta wiąkszą liczba graczy. Może to na papierze wygląda nieźle. Pytanie tylko czy to nie alty. Pamiętam jak dwa lata temu czy półtora w niedzielę wieczorem standardem było 55-57k ludzi na TQ. Teraz to jest 45k , w porywach 50k przy lepszej okazji. I to widać w grze całkiem wyraźnie.

Usunięty
Usunięty
04/05/2014 22:01
Dnia 04.05.2014 o 21:48, Graffis napisał:

dbałości o tą część community od dawna nie ma działaniach devów.

Podejrzewam, że może mieć to coś wspólnego z kwestią płatności za grę. Osoby, które są w stanie swobodnie (lub w miarę swobodnie) egzystować w null-seci, które sobie spokojnie żyją w WH, stać na to, by dla nich EVE była grą f2p - zarabiając miliardy miesięcznie, kupują PLEX za ISK i grają za darmo. Cała reszta to stosunkowo nowi gracze, którzy (a przynajmniej spora ich część) nadal wykupują abonament, przez co stają się, siłą rzeczy, "targetem" dla CCP, bo to oni płacą za grę.Sam wróciłem do EVE po ponad 2 latach i widzę, że to zupełnie nowa gra. Ilość zmian sprawiła, że musiałem całą zabawę zaczynać od początku, od tutoriali, bo cała moja wcześniejsza "wiedza" i doświadczenie nijak nie miały się do tego, co zastałem. Gdy odchodziłem 2 lata temu, bawiłem się w mining w Osprey''u, bo miałem spory bonus do yield i jednocześnie nie musiałem się martwić ani ratami, ani gankersów. Teraz okazuje się, że byle fregatka (Venture), którą dostajemy podczas tutorialu, nagle sprawdza się znacznie lepiej. Skończyło się szczypanie z każdym groszem, zarabianie nie jest już wielkim problemem - CCP bardzo ułatwiło grę, ale w tym przypadku łatwiejsza =/= przyjemniejsza. Zobaczymy, co przyniesie nam lato.




Trwa Wczytywanie