Star Wars: Battlefront II nie przeżyje zamknięcia GameSpy

Patryk Purczyński
2014/05/06 15:29

Pandemic Studios zamknięte od 2009 roku, LucasArts od 2013, Star Wars: Battlefront II od 2014 - oto smutna kolej rzeczy, jaka spotkała producenta, wydawcę, a niebawem również samą grę.

Star Wars: Battlefront II nie przeżyje zamknięcia GameSpy

"Wraz z 31 maja 2014 roku sieciowe funkcjonalności, włączając w to sieciowy multiplayer i chat radiowy, nie będą dostępne dla tego tytułu. Żałujemy wszystkich rozczarowań, jakie powstaną w wyniku zamknięcia usług wspierających te sieciowe funkcje" - to krótka notatka, jaka pojawiła się na karcie Star Wars: Battlefront II w serwisie Steam. Oznacza to, że gra dokładnie po dziewięciu i pół roku od premiery przestanie funkcjonować. Ma to oczywiście związek z planowanym na koniec maja zamknięciem platformy GameSpy.

Wiele gier, które również mógł spotkać ten sam los co Battlefronta II, zostało uratowanych przez swoich wydawców. Disney, który od ubiegłego roku jest właścicielem wszystkich byłych aktywów LucasArtsu uznał najwyraźniej, że nie warto czynić starań, by zachować tak wiekowy tytuł w stanie funkcjonalności.

GramTV przedstawia:

Za produkcję Star Wars: Battlefront II odpowiadało nieistniejące już dziś Pandemic Studios.

Komentarze
16
Usunięty
Usunięty
08/10/2016 19:25

64 osoby grały na jednym servie. A tych serwerów było przynajmniej ze 20

Usunięty
Usunięty
08/10/2016 19:25

64 osoby grały na jednym servie. A tych serwerów było przynajmniej ze 20

pepsi
Redaktor
Autor
07/05/2014 12:32

Dziś mamy znacznie lepsze wieści: http://www.gram.pl/news/2014/05/07/gameranger-uratuje-star-wars-battlefront-ii-i-halo.shtml




Trwa Wczytywanie