Aż chciałoby się powiedzieć "a miało być tak pięknie".
Aż chciałoby się powiedzieć "a miało być tak pięknie".
Co najważniejsze - zbiórkę, nie projekt, ponieważ nie składają jeszcze broni i chcą walczyć dalej. - Niestety, pomijając całkiem niezły początek, poziom i treść zaprezentowanych materiałów nie była wystarczająco atrakcyjna dla potencjalnych wspierających (szczególnie tych, którzy nie grali w oryginał) i nie będziemy w stanie osiągnąć wyznaczonego dla zbiórki celu 600,000 dolarów - piszą panowie z Fresh 3D w notce opublikowanej na Kickstarterze. - Była to nasza pierwsza zbiórka na KS i popełniliśmy szereg błędów. Już przed jej startem zdawaliśmy sobie sprawę, że brakuje nam materiałów, a cel jest bardzo wysoki, ale nie spodziewaliśmy się, że zbiórka poniesie porażkę z tych powodów.
- Powinniśmy ustalić niższy cel już od samego początku. Uwzględnić więcej platform, dostarczyć więcej atrakcyjnych i bardziej profesjonalnych materiałów wideo, obniżyć cel dla zrobienia wersji next-genowych, publikować więcej aktualizacji z bardziej ciekawymi informacjami, a także odpowiednio je rozplanować w czasie. Powinniśmy lepiej wytłumaczyć kluczowe elementy gra, a także porównać nowe obiekty przygotowane w wysokiej rozdzielczości z tymi pochodzącymi z oryginału. Ponadto nie powinniśmy miksować z sobą starego gameplay'u z nowymi renderami, a ostatecznie powinniśmy także pokazać nowe demo z rozgrywką ukazującą nowe postaci lub przynajmniej jakiś reprezentatywny zwiastun. Niestety, nie mieliśmy tyle materiałów, by go przygotować z powodu bardzo ściśniętego budżetu. Spodziewaliśmy się, że tak naprawdę to zbiórka sfinansuje nam ten projekt - piszą twórcy udowadniając, że doskonale zdają sobie sprawę z popełnionych błędów.
W Fresh 3D jest ponoć teraz czas na przemyślenie wszystkiego, a także rozważnie nowych opcji na sfinansowanie produkcji gry. - Czy będzie to nowa zbiórka na Kickstarterze lub innym, podobnym serwisie, paypale, prywatny inwestor, pożyczka z banku, wsparcie publiczne, umowa wydawnicza czy może miks wszystkich tych elementów? Zobaczymy. (...) Może to wymagać trochę czasu i postaramy się zrobić co tylko w naszej mocy, aby informować o naszych kolejnych krokach na bieżąco - piszą twórcy. Nam nie pozostaje nic innego niż tylko trzymać za nich kciuki. Outcast należy się porządna nowa wersja.