Evolution Studios kontynuuje omawianie kolejnych aspektów DriveClub.
Pierwszy z trailerów skupia się na klubach - twórcy prezentują w nim główne założenia dotyczące wieloosobowej rywalizacji z innymi graczami. Okazuje się, że przy założeniu klubu oprócz nazwy wybiera się dla niego logo oraz malowania dla samochodów. Członkowie pomagają sobie nawzajem dlatego też im jest ich więcej tym łatwiej zdobywać kolejne poziomy reputacji, a wraz z tym - kolejne nagrody i odznaki. Drugi ze zwiastunów omawia natomiast zasady rządzące rozgrywką. Wszystko dlatego, że DriveClub nagradza nie tylko najszybszego z graczy. Gra zbiera i gromadzi statystyki dotyczące wielu aspektów jazdy każdego z kierowców i nagradza ich biorąc pod uwagę różne kryteria. Dodatkowo, gdy uda nam się zrobić dobry wynik można się nim pochwalić i wyzwać na pojedynek znajomych, co napędza wzajemną rywalizację. Zobaczcie sami.
Oby tylko udało im się wyeliminować oszustów kręcących nierealne czasy, jak to miało miejsce w TDU.Bo to skutecznie zabija ducha rywalizacji :)
Usunięty
Usunięty
12/05/2014 08:31
Dla mnie najlepsze i takbędą wyzwania. Angry Birds Friends tak wciągało, bo jest zintegrowane z facebookiem - walka ze znajomymi o rekord. Niby glupota, prosta gra dla zabicia czasu, ale aspekt rywalizacji robi swoje. Liczę na bicie rekordów na trasach DC.
Usunięty
Usunięty
11/05/2014 18:53
Wyścigi drużynowe/międzyklubowe, wyścigi z kumplami, wyścigi solo (tryb Championship)- masz wybór. Będąc w klubie po prostu zyskujesz więcej, na tym opiera się idea tej gry. I bardzo dobrze, Gran Turismo nie oferuje tak rozbudowanej funkcji online z adekwatnym systemem rankingowym i kreatorem wyzwań (a mimo to nawet tam były kluby i masowe ustawki, improwizowane ale no właśnie..), wreszcie coś fajnego do gry po sieci :) Takie gry też powinny istnieć, Project Cars z kolei może stanowić świetną alternatywę zapełniając pustkę przed GT7 (chyba że GT6 trafi niebawem na ps4, ale co tam- dobrych samochodówek nigdy dość);