Thief i Tomb Raider: Definitive Edition z zadowalającymi wynikami

Patryk Purczyński
2014/05/10 10:43
7
0

Square Enix podsumowało krótko miniony rok fiskalny, odnosząc się również zdawkowo do rezultatów swoich gier. Firma nie przedstawiła jednak konkretnych wyników sprzedaży.

Thief i Tomb Raider: Definitive Edition z zadowalającymi wynikami

Square Enix spodziewa się osiągnąć w zakończonym 31 marca roku fiskalnym lepsze rezultaty, niż pierwotnie prognozowano. Wpływy ze sprzedaży mają wynieść 155 miliardów jenów (1,5 miliarda dolarów), wcześniej spodziewano się, że sięgną 140-150 miliardów. Zysk operacyjny powinien być równy 10,5 miliarda jenów (wobec wcześniejszej prognozy 5-9 mld), zaś zysk netto - 6,6 mld jenów (64,8 mln dolarów); wcześniej zakładano, że wyniesie 3,5-6 mld jenów.

Czemu azjatycki wydawca zawdzięcza lepsze wyniki od wcześniej zakładanych? Firma nie podała dokładnych wyników sprzedaży swoich tytułów, ale rezultaty osiągnięte przez Thiefa, Final Fantasy X/X-2 HD Remaster i Tomb Raider: Definitive Edition (wersje gry na konsole nowej generacji) określono jako "korzystne". Ponadto, sprzedaż Final Fantasy XIV: A Realm Reborn była "silna", a wypuszczone w styczniu na smartfonach Dragon Quest Monsters Super Light odnotowało zachęcający start.

GramTV przedstawia:

Komentarze
7
Usunięty
Usunięty
10/05/2014 23:49

No proszę:) Miła informacja. To znaczy, że chłopakom się excelle zgadzają i kolejne gry łatwiej się pojawią pod ich szyldem. Może dzięki temu, będzie więcej perełek z ich stajni?;)

Usunięty
Usunięty
10/05/2014 15:00

Mimo wszystko dobrze, bo bardzo licze na Thiefa 2 :). Jedynka miała swoje wady, ale były one do poprawienia i myślę, że jeśli dwójka wyjdzie to będzie o wiele lepsza od poprzedniczki.

pepsi
Redaktor
Autor
10/05/2014 12:09

> W sumie to nie rozumiem jednego. Square Enix, jako wydawca daje nam, moim zdaniem, o> wiele lepsze gry niż Capcom, EA czy też Activision a i tak dostaje po tyłku w wynikach> finansowych. Chyba, że Japończycy za bardzo się cenią i stawiają sobie za wysokie poprzeczki.Lepsze nie znaczy lepiej się sprzedające. Square nie ma na pokładzie żadnego Coda, BFa czy FIFY. Owszem, Tomb Raider czy Thief to rozpoznawalne marki, wręcz czołowe w branży (zwłaszcza TR), ale przygodowe gry akcji, choć są gatunkiem cenionym, nie zostają najpopularniejszymi grami roku.




Trwa Wczytywanie