Z uwagi na pozew Gearboksa ekipa Interceptor Entertainment postanowiła zrezygnować z szyldu Duke Nukem, ale sama gra nadal powstaje - i właśnie została zapowiedziana.
Z uwagi na pozew Gearboksa ekipa Interceptor Entertainment postanowiła zrezygnować z szyldu Duke Nukem, ale sama gra nadal powstaje - i właśnie została zapowiedziana.
Twórcy gry zapewniają, że zadbają o interesujące uniwersum. "Przemierzaj umierający świat Kyrron, który jest konsumowany przez sąsiadujące z nim słońce, odkryj sekrety cywilizacji zamrożonej w czasie w odległym świecie Zeroth i podróżuj w celu poznania szczytowych osiągnięć technologicznych" - zachęca ekipa Interceptor Entertainment.
Jednocześnie autorzy Bombshell zapewniają, że świat gry stworzyli w taki sposób, by dawał on wystarczającą przestrzeń do osadzenia w nim ewentualnych kontynuacji. "Bombshell to nowa marka, którą jesteśmy mocno podekscytowani. Mamy względem niej wielkie długoterminowe cele i ambicje, a mając to na względzie stowrzyliśmy ekspansywne uniwersum" - piszą przedstawiciele Interceptora na stronie gry.
Wcześniej studio wespół z 3D Realms planowało rzucić nowe światło na serię Duke Nukem, tworząc właśnie izometrycznego action RPG-a z Księciem w roli głównej. Odkąd jednak Gearbox Software wytoczył Interceptorowi sprawę o złamanie praw autorskich, o projekcie zrobiło się ciszej. Zespół najpewniej potrzebował nieco czasu, by zmienić to i owo i móc zapowiedzieć Bombshell.
"Procesy sądowe zabierają sporo czasu. My tymczasem chcieliśmy być produktywni - nasz zespół kreatywny nie mógł czekać tak długo, aż sprawy zostaną rozstrzygnięte. Ostatecznie dostrzegliśmy możliwość stworzenia naszej autorskiej własności intelektualnej i tak narodził się Bombshell. Na razie to prawdziwy hit" - tłumaczy Interceptor.
Jednocześnie studio nie powiedziało ostatniego słowa w zakresie projektu znanego nieoficjalnie jako Duke Nukem: Mass Destruction "Niemożliwe jest określenie tego, co stanie się z naszym wcześniejszym projektem. Być może powróci, a być może nie. Chcemy tworzyć świetne gry bez poświęcania naszej integralności, a Bobmshell nam na to pozwala" - kończą temat przedstawiciele Interceptora.
Bombshell powstaje z myślą o komputerach osobistych i PlayStation 4. Warto rzucić okiem na pierwszy zwiastun tego tytułu, a także posłuchać wywiadu z dyrektorem wykonawczym studia i reżyserem gry, Fredrikiem Schreiberem (do tego przyda się jednak znajomość języka angielskiego), który dość szczegółowo opowiada o nowym przedsięwzięciu Interceptora. Oba materiały, podobnie jak galerię screenów, prezentujemy poniżej.