Twórcy SUPERHOT nie spodziewali się, że projekt zostanie sfinansowany w ciągu tygodnia, nie wspominając o jednym dniu. Na osiągnięcie pierwszego dodatkowego celu potrzebowali mniej niż dwie doby.
- Ludzie, jesteście niesamowici! Nie minęło nawet 48 godzin, a już pierwszy dodatkowy cel został sfinansowany! Jak się okazuje, zaznaczanie postępów zbiórki na tej małej tabliczce było kiepskim pomysłem, szybko skończyło się nam miejsce - piszą przedstawiciele Blue Brick. - Tak jak obiecaliśmy, zrobimy co w naszej mocy, by animacje postaci w pełnej wersji gry były jeszcze lepsze. A co do kolejnego celu – 150 000 dolarów pozwoli nam na zaimplementowanie trybu SpeedRun. Gdy przekroczymy tę granicę, zapowiemy kolejne cele i jestem pewien, że przypadną wam do gustu.
Następny cel to 200 000 dolarów – po przekroczeniu tego progu gracze będą mieli zapewnioną możliwość odtwarzania przeprowadzonych akcji w czasie rzeczywistym. Zespół jeszcze zastanawia się, czy będziemy obserwować owe zdarzenia z perspektywy pierwszej czy trzeciej osoby, rozważa też możliwość zapisywania/importowania/eksportowania powtórek oraz dzielenia się nimi z innymi graczami.