Tak wygląda TES IV: Oblivion na silniku Skyrima

Patryk Purczyński
2014/05/16 17:18

Jeżeli zastanawialiście się, jak mógłby wyglądać The Elder Scrolls IV: Oblivion na silniku The Elder Scrolls V: Skyrim, to właśnie dostaliście odpowiedź.

Tak wygląda TES IV: Oblivion na silniku Skyrima

TESRenewal, ekipa pasjonatów, którym zależy na tym, by kolejne odsłony The Elder Scrolls wyglądały coraz lepiej, wypuściła zwiastun Skyblivion, czyli Obliviona na silniku Skyrima. Materiał pokazuje początkowe sceny wypuszczonego w 2006 roku RPG-a po liftingu oraz kilka środowisk. Prace nie są jednak na razie na zbyt zaawansowanym etapie.

To, co widać w poniższym filmie, to wersja 0.2, która w dodatku nie jest grywalna. Prace nad Skyblivionem ruszyły w marcu 2013 roku, a jeśli zależy Wam na ich przyspieszeniu, możecie dopomóc TESRenewalowi (informacje na ten temat dostępne są na tym forum).

GramTV przedstawia:

Wcześniej TESRenewal rozpoczął prace nad Skywindem - Morrowindem na silniku Skyrima. Produkcja nadal trwa, ale za ten projekt odpowiada inny, znacznie liczniejszy zespół.

Komentarze
22
Usunięty
Usunięty
17/05/2014 16:24
Dnia 17.05.2014 o 15:51, Dandzialf napisał:

Kiedy to było... teraz już nie pamiętam. Było takie forum (teraz już nie istnieje) gdzie był cały poradnik co modyfikować. Z tego co pamiętam, to włączanie obsługi wielowątkowości, wykorzystywanie określonej ilości ramu, ładowanie exteriorów i interiorów do ramu itd.

Nie no, po prostu ja pamiętam, że był 2006. Wtedy specjalnie nie było maszynek, aby to jakoś chodziło ;p http://www.anandtech.com/show/1996/4Więc generalnie trzeba jak pamiętam coś przyciąć jednak

Usunięty
Usunięty
17/05/2014 15:55
Dnia 17.05.2014 o 15:36, Zgreed66 napisał:

> Nie przesadzałbym z tym wyciskaniem. Po odpowiednim zmodyfikowaniu pliku ini, Oblivion > śmigał jak ta lala. Co wtedy modyfikowałeś?

Wystarczy chwila w Google: http://www.elderscrollsonline.pl/narz%C4%99dzia/narz%C4%99dzia-tes-iv/oblivion-ini.html

Usunięty
Usunięty
17/05/2014 15:51
Dnia 17.05.2014 o 15:36, Zgreed66 napisał:

Co wtedy modyfikowałeś?

Kiedy to było... teraz już nie pamiętam. Było takie forum (teraz już nie istnieje) gdzie był cały poradnik co modyfikować. Z tego co pamiętam, to włączanie obsługi wielowątkowości, wykorzystywanie określonej ilości ramu, ładowanie exteriorów i interiorów do ramu itd.




Trwa Wczytywanie