Tym samym będzie to pierwszy tytuł, który po pre-orderze przez PlayStation Network umożliwi automatyczne pre-loadowanie danych zaraz po ich udostępnieniu przez twórców.
Tym samym będzie to pierwszy tytuł, który po pre-orderze przez PlayStation Network umożliwi automatyczne pre-loadowanie danych zaraz po ich udostępnieniu przez twórców.
Funkcjonalność (przynajmniej na razie) dostępna będzie wyłącznie dla klientów sklepu PlayStation Network, którzy złożą przedpremierowe zamówienie na Destiny. Oprócz dostępu do betatestów w lipcu, dostaniemy również możliwość automatycznego pobrania plików gry zaraz po tym, jak zostaną one udostępnione przez Bungie. Jedynym problemem jest fakt, że takie rozwiązanie może spowodować podobne przeciążenie łącz, co przy pobieraniu gry podczas premiery, ale jeśli dane zostaną załadowane na serwer odpowiednio wcześnie, to nikt nie powinien mieć szczególnego kłopotu z pobraniem ich przed premierą Destiny.
Rozwiązanie ma być podobne do tego, które obecnie stosuje Steam - zdecydowana większość plików zostanie pobrana przed premierą gry, zaś te najważniejsze (i jednocześnie najlżejsze) zostaną ściągnięte już po ukazaniu się tytułu na rynku.