Wiele gier nie ma budżetów pozwalających na reklamę w telewizji, ale budżet to jedna z rzeczy, o które EA martwić się nie musi. Zwłaszcza jeśli chodzi o markę z takim potencjałem dla firmy, jak Titanfall.
Wiele gier nie ma budżetów pozwalających na reklamę w telewizji, ale budżet to jedna z rzeczy, o które EA martwić się nie musi. Zwłaszcza jeśli chodzi o markę z takim potencjałem dla firmy, jak Titanfall.
Reklamówki doczekał się dodatek o nazwie Expedition, w skład którego wchodzą trzy nowe mapy: Swampland, Runoff i Wargames.
Dodatek jest już dostępny na Xboksie One i PC, a wersja na ciut po macoszemu traktowanego Xboksa 360 powinna wylądować gdzieś w czerwcu. Bliżej zawartości Expedition możemy przyjrzeć się na zwiastunie z urywkami rozgrywki.
Na początku maja Electronic Arts poinformowało o przedłużeniu współpracy z Respawn, co oznacza, że o wielkich mechach z Titanfalla usłyszymy jeszcze nie raz.