Nowy system będzie znacznie bardziej wydajny niż poprzedni, ale jego implementacja zajmie sporo czasu.
Nowy system będzie znacznie bardziej wydajny niż poprzedni, ale jego implementacja zajmie sporo czasu.
- Musieliśmy znacząco powiększyć ekipę pracującą nad grą – piszą deweloperzy. – To wpłynęło na zahamowanie na krótko postępów prac, ponieważ doświadczeni pracownicy musieli poświęcić czas i energię na przeszkolenie nowych i ułożenie planu. Nowy system wyszukiwania drogi przez zombie to dobry przykład, że nasze podejście zaczyna przynosić efekty. [...] SI może teraz korzystać z bardziej efektownych (i bardziej naturalnych) sposobów wyszukiwania ścieżki, kosztem ułamka wydajności w porównaniu z poprzednim rozwiązaniem.
Celem ekipy jest znaczące poprawienie wydajności. Zastosowanie nowych rozwiązań będzie czasochłonne, ale efekty będą tego warte. Zespół planuje zaimplementować także nowy system renderowania, wielowątkowość/wykorzystywanie wielu rdzeni, wprowadzić nowe SI zwierząt, poprawić system „akcji” i ulepszyć zarządzanie ekwipunkiem. Szczegóły znajdziecie na stronie dayzdev.tumblr.com.