4A Games i Deep Silver postanowiły nie trzymać nas w dalszej niepewności i karty z talii Metro: Redux wyłożyły wreszcie na stół.
4A Games i Deep Silver postanowiły nie trzymać nas w dalszej niepewności i karty z talii Metro: Redux wyłożyły wreszcie na stół.
Za oprawę odpowiadać ma "najnowsza i najlepsza" wersja silnika 4A Engine. Twórcy potwierdzają ponadto wcześniejsze doniesienia o obrazie wyświetlanym z prędkością 60 FPS. Metro: Redux ma ponadto zawierać poprawioną sztuczną inteligencję przeciwników, lepszą walkę i mechanikę skradania czy bardziej intuicyjny system sterowania. Do obu gier powróci także słynny tryb Ranger Mode, pozwalający na ekstremalną rozgrywkę bez HUD-u.
Premiera Metro: Redux na PC, PS4 i XOne zaplanowana jest na lato. W wersji cyfrowej będzie można nabyć obie wchodzące w skład pakietu gry oddzielnie za 20 euro każda; dostępny będzie też pakiet w wydaniu pudełkowym za 40 euro. W późniejszym terminie zadebiutują także wersje na Linuksa i SteamOS.
Poniżej prezentujemy pierwszy oficjalny trailer, screeny oraz wzory okładek.