Poziom z cyklu "czego to grający w Minecraft nie wymyślą".
Ich kreatywność co chwilę zadziwia resztę graczy - niedawno świat obiegła informacja o odwzorowaniu Danii, zresztą ciekawych projektów do dnia dzisiejszego opublikowano co najmniej kilka. Jednym z nowszych i ciekawszych jest pierwsza misja z BioShock: Infinite odwzorowana właśnie w edytorze z Minecraft. Efekt jest naprawdę niezły, a kto grał w nowego BioShocka, ten z całą pewnością się uśmiechnie i doceni pracowitość autorów projektu. Filmik prezentujący omawiane dzieło - poniżej.
> > Szczerze powiedziawszy, wygląda to średnio. Widziałem masę rzeczy zbudowanych w> minecrafcie,> > które naprawdę wzbudzały podziw (albo reakcję typu: "gość ma za dużo wolnego czasu"),>> > ale to wygląda tak sobie.>> I pewnie ta masa rzeczy miała dedykowane tekstury 32 lub 64x? ;]Nie chodzi mi o tekstury a o skalę i rozmach. Tutaj latające wieżowce kompletnie nie oddają tego jak monumentalnie wyglądały w bioshocku, raczej jak europejskie kamienice niż jak drapacze chmur z lat 30 czy 40. Budynki są ponadto płaskie nie mają głębi, po prostu równe ściany, a da się zrobić cuda z użyciem slabów i half blocków, odpowiednie wykorzystanie schodów też daje ciekawe efekty. Nawet i bez tego da się zrobić ciekawe rzeczy, polecam zobaczyć chociażby enterprise w minecrafcie sprzed kilku lat, który wyglądał niesamowicie.
Usunięty
Usunięty
02/06/2014 21:49
:) Że też się ludziom chce odtwarzać takie gry jak Bioshock Infinitive;)
Usunięty
Usunięty
02/06/2014 20:14
> Szczerze powiedziawszy, wygląda to średnio. Widziałem masę rzeczy zbudowanych w minecrafcie,> które naprawdę wzbudzały podziw (albo reakcję typu: "gość ma za dużo wolnego czasu"),> ale to wygląda tak sobie.I pewnie ta masa rzeczy miała dedykowane tekstury 32 lub 64x? ;]