Część dema technicznego nowej generacji konsol, opartego na Unreal Engine 4, zatytułowanego „Opera Żebracza” pojawiła się już jakiś czas temu na oficjalnej stronie Ninja Theory, ale dziś możemy obejrzeć je w całości.
Część dema technicznego nowej generacji konsol, opartego na Unreal Engine 4, zatytułowanego „Opera Żebracza” pojawiła się już jakiś czas temu na oficjalnej stronie Ninja Theory, ale dziś możemy obejrzeć je w całości.
Demo zostało umieszczone na freshmindworkz, skąd szybko zostało usunięte. Strona została jednak częściowo zapamiętana w google cache, dzięki czemu zachowały się następujące informacje: był to projekt R&D (demo techniczne) nowej generacji konsol, stworzony za pomocą programów Maya, Photoshop, Zbrush, UV Layout i wczesnej wersji Unreal Engine 4. Wideo udało się zapisać przed jego usunięciem, dzięki czemu możecie je obejrzeć – choć jego jakość pozostawia to i owo do życzenia.
Demo techniczne pokazuje, co Ninja Theory może zrobić z Unreal Engine 4. Warto wspomnieć, że w ubiegłym roku studio poszukiwało doświadczonych pracowników, obeznanych w strzelaninach, systemach walki wręcz i skradaniu się, którzy mieli zająć się nowym, wysokobudżetowym projektem.