Bungie zapewniło, że Destiny na PS3 i Xboksa 360 nie będzie się różniło od wersji na next-geny – nie licząc, oczywiście, jakości grafiki.
Bungie zapewniło, że Destiny na PS3 i Xboksa 360 nie będzie się różniło od wersji na next-geny – nie licząc, oczywiście, jakości grafiki.
- Mamy nadzieję, że gracze będą mile zaskoczeni atrakcyjnością gry na konsolach poprzedniej generacji – powiedział producent, Pete Parsons, w rozmowie z Game Masters. – Jest to dokładnie ta sama gra, było to dla nas niezmiernie ważne. Po części zawdzięczamy to naprawdę wielkim, ambitnym technologiom... wszystko działa na jednym zestawie serwerów. Budujemy tylko jeden świat, taki sam dla wszystkich platform.
Z kolei w rozmowie z OPM, główny projektant, Lars Bakken, opowiedział o funkcjach, z których będą mogli korzystać posiadacze PS4:
- Wykorzystujemy ciekawe możliwości, jakie Sony zaimplementowało w swej konsoli. Funkcja dzielenia się jest świetna – uwielbiam ją. Zrobiliśmy też coś ciekawego z paskiem świetlnym, bardzo wyrafinowanego. Jeśli nie spojrzysz, to nie zobaczysz: kiedy twoje życie znacząco spadnie, pasek zacznie pulsować czerwonym światłem, kiedy twoje super-moce będą gotowe do wykorzystania – żółtym, a kiedy wejdziesz w strefę Hive, stanie się bladozielony. Wiele osób tego nie dostrzeże, ale to wzbogaca rozgrywkę. Ucieszymy się, kiedy fani to zauważą.
Destiny zadebiutuje 9 września na PS4, PS4, Xboksie One i Xboksie 360. Beta-testy gry rozpoczną się w lipcu.