Jeśli gra nie wymaga Kinecta do działania, czemu nie wykorzystać mocy zarezerwowanej dla tego urządzenia w inny sposób?
Jeśli gra nie wymaga Kinecta do działania, czemu nie wykorzystać mocy zarezerwowanej dla tego urządzenia w inny sposób?
- Myślę, że z wydania czerwcowego SDK skorzystają takie gry jak Sunset Overdrive – powiedział szef Xboksa, Phil Spencer. – Dzięki zwiększeniu możliwości konsoli przez zwolnienie części zasobów, gry staną się żywsze - deweloperzy zamierzają w ten sposób to wykorzystać. Nawet nasi przyjaciele z Bungie (spędziłem tam sporo czasu) zamierzają zaktualizować Destiny po wydaniu czerwcowego SDK, by zwiększyć rozdzielczość gry. Myślę, to dla nas wspaniały okres.
- Chcieliśmy dać twórcom możliwość wyboru, na co przeznaczyć zasoby zarezerwowane dla Kinecta. Jeśli wiedzą, w jaki sposób gra będzie wykorzystywać Kinecta albo wiedzą, że nie będzie on potrzebny, powinni mieć wybór, co zrobić z tą mocą obliczeniową i pamięcią. To nie ma nic wspólnego z tym, czy Kinect będzie podpięty fizycznie do Xboksa One, czy też nie. Tak naprawdę urządzenie powinno być podpięte, żeby po wyłączeniu gry móc znów cieszyć się wszystkimi jego funkcjami i np. odpalić inną grę wykorzystującą Kinecta. O tym, ile zasobów będzie potrzebne dla jego obsługi, decyduje back-endowe oprogramowanie.