E3 2014: Sony się asekuruje. "Ciężko będzie przebić ubiegłoroczną konferencję"

Patryk Purczyński
2014/06/09 15:31
9
0

- Mamy świetne gry, świetne marki, które zmierzają na naszą platformę. To one wywołają ekscytację - zapowiada przed konferencją Sony na E3 prezes SCE, Andrew House.

E3 2014: Sony się asekuruje.

Pamiętacie zapewne ubiegłoroczną konferencję Sony, na której Jack Tretton i spółka ogłaszali szczegóły i cenę PlayStation 4, wbijając przy okazji kilka szpilek Microsoftowi. Czy w tym roku firmie ponownie uda się zrobić taką furorę w Los Angeles? Jeśli wierzyć Andrewowi House'owi, może być ciężko osiągnąć aż tak wysoki poziom euforii.

- Sądzę, że to był bardzo szczególny moment - wspomina ubiegłoroczny pokaz prezes i dyrektor wykonawczy Sony Computer Entertainment. - Będzie niezwykle ciężko przewyższyć poziom ekscytacji z ubiegłego roku. Mam jednak nadzieję, że uda nam się wywołać w ludziach ekscytację z tego, w jakim kierunku zmierza PS4. Mamy świetne gry, świetne marki, które zmierzają na naszą platformę. To one wywołają wśród ludzi ekscytację związaną z PlayStation 4, a nawet staną się czynnikiem, dla którego nowi ludzie wejdą na nasz pokład - dodaje.

GramTV przedstawia:

Konferencja Sony rozpocznie się o 3.00 w nocy. Japoński gigant niewątpliwie przygotował kilka efektownych pokazów i zapowiedzi. Podczas prezentacji mamy nadzieję ujrzeć takie tytuły, jak Project Beast, Uncharted 4 i God of War IV.

Komentarze
9
Usunięty
Usunięty
10/06/2014 01:21

Miyazaki wrocil, tylko jego team pracuje z sony i on jest tam kierownikiem.

Usunięty
Usunięty
09/06/2014 22:45

Mnie się bardzo podobał Mirror Knight - nawet wygląd miał ciekawy, szkoda, że dopiero na NG+ stanowił jakieś większe wyzwanie. Problem z DS2 jest taki, że cała gra, niestety, zaczyna robić się ciekawa dopiero na NG+ i chyba specjalnie ją tak zaprojektowano - żeby wciągnąć nowicjuszy. :/ Niby jest przymierze dla weteranów, ale wyłącza online, a od czasu do czasu lubię dobrego coopa i lubię pomagać nowym graczom jako złoty fantom - pokazywanie niektórym, że trzeba podpalić wiatrak jest bezcenne. :3Tseldora jest rzeczywiście jedną z lepszych lokacji, niestety wszystkie wydają się bardzo małe, a dodanie tylu ognisk mocno ułatwia samą grę i nie stwarza potrzeby ciekawego projektowania lokacji - ognisko w Huntsman Copse musiało zostać dodane później, w momencie gdy zdecydowano, że będzie kilka ognisk na malutką lokację - przecież pomiędzy jednym (przy hexerze) a drugim nie ma odległości 500m! Skrót wydaje się wobec tego niepotrzebny, choć miał by sens gdyby jednego z ognisk po prostu nie było. Itd, itp.

Usunięty
Usunięty
09/06/2014 22:32

Dnia 09.06.2014 o 22:25, maggit napisał:

Może, ale lepiej żeby Miyazaki siedział za sterami, bo dwójka mocno zawodzi pod względem projektów lokacji i bossów. Żaden boss nie przysporzył mi tyle problemów w dwójce co Super Londo Bros i to licząc starożytnego smoka. Pozostaje liczyć na to, że w DLC wrogowie i bossowie będą lepiej zaprojektowani.

Projekt bossów to porażka . Fajnie walczyło mi się tylko z tym wielkim pająkiem . Starożytny smok co z tego że trudny skoro także mega nudny ... Projekt lokacji pod koniec gry wręcz zbrodniczo zły ( Undead crypt , dragon shrine .... ) ale z drugiej strony w 2 połowie gry wręcz mega dobry ( Shaded woods/ruins Brightstone Cave Tseldora to dla mnie 3 najlepsze lokacje ze wszystkich soulsów ) więc w większości się z tobą zgadzam niestety ...




Trwa Wczytywanie