Już na wczorajszej konferencji Microsoftu stało się jasne, że Crystal Dynamics pracuje nad Rise of the Tomb Raider. Oficjalna notka prasowa dostarcza nam jednak nowych informacji o grze.
Już na wczorajszej konferencji Microsoftu stało się jasne, że Crystal Dynamics pracuje nad Rise of the Tomb Raider. Oficjalna notka prasowa dostarcza nam jednak nowych informacji o grze.
- Dzięki mocy oferowanej przez nową generację, a także naszemu autorskiemu silnikowi Proprietary, nasze wysokooktanowe momenty akcji będą jeszcze bardziej spektakularne - zapowiada Darrell Gallagher, szef rozwoju produktu i zachodnich studiów w Square Enix.
- Rozmaite lokacje rozsiane po całym świecie będą wypełnione przestrzeniami do eksploracji, które są jednymi z najpiękniejszych i jednocześnie najbardziej niebezpiecznych miejsc na świecie. Ich rozmiar jest ponad trzy razy większy w stosunku do tego, na co mogliśmy sobie pozwolić do tej pory - dodaje Gallagher, zapowiadając jednocześnie aktorstwo na najwyższym poziomie i postulowany przez graczy powrót do grobowców.
Wiadomo, że w rolę Lary Croft ponownie wcieli się Camilla Luddington. Za fabułę Rise of the Tomb Raider współodpowiada z kolei Rhianna Pratchett. "Pomaga nam ona stworzyć historię, która zagłębia się w wewnętrzny chaos Lary i jej motywacje w tym kluczowym, drugim rozdziale jej podróży" - informuje Crystal Dynamics.
Przypomnijmy, że Rise of the Tomb Raider szykowane jest z myślą o przyszłorocznym okresie przedświątecznym. Pierwszy trailer gry zaprezentowano na konferencji Microsoftu.