E3 2014: Novigrad jest ogromny i wygląda przepięknie - nowy gameplay z Wiedźmin 3: Dziki Gon

Paweł Pochowski
2014/06/11 09:50

CD Projekt RED kontynuuje prezentację gameplay'ów z Wiedźmin 3: Dziki Gon - po fragmencie zaprezentowanym podczas konferencji Microsoftu przyszedł czas na jego kontynuację.

E3 2014: Novigrad jest ogromny i wygląda przepięknie - nowy gameplay z Wiedźmin 3: Dziki Gon

Tym razem Geralt, jeden z ostatnich przedstawicieli "kasty Wiedźminów" (jak opowiada John Mamais, producent wykonawczy zatrudniony w CD Projekt RED przedstawiający grę) z głową gryfa zawieszoną przy boku swojego rumaka udaje się do wolnego miasta Novigrad, aby odebrać od zleceniodawcy nagrodę za wykonaną misję. Dzięki temu mamy cudowną okazję, aby przyjrzeć się chatkom ulokowanym pod murami miasta, a następnie wjechać na koniu do środka, przyglądając się z bliska portowej dzielnicy w drodze do karczmy. Po raz kolejny grafika w Wiedźmin 3 zachwyca swoją szczegółowością, a Novigrad zapowiada się jako naprawdę rozległe miasto. Dodatkowo horyzont obfituje w wiele fantastycznych miejsc, a do wszystkich jak zapowiedzieli już wcześniej twórcy - można spokojnie dotrzeć. Fragment rozgrywki dla serwisu IGN kończy się przepiękną panoramą na okoliczne pola oraz miasto. Jeżeli czekaliście na kolejne materiały z Wiedźmin 3: Dziki Gon - będziecie usatysfakcjonowani.

GramTV przedstawia:

Pokaz kończy się przypomnieniem zaprezentowanego na E3 trailera gry - tego samego, który rozłożyliśmy dla Was na czynniki pierwsze. Przypominamy, że od wczoraj na gram.pl trwa konkurs, w którym do wygrania jest koszulka z logo gry.

Komentarze
36
Arcling
Gramowicz
12/06/2014 17:45

Miasto wygląda ładnie, tylko ile faktycznie z niego można będzie zwiedzić i jaka będzie tam swoboda, poza tym, co pokazano na gameplayu oczywiście. Zamek z Wiedźmina 2 też nieźle hypowali, a okazało się, że widzieliśmy ledwie jego kawałek w prologu. Tutaj przynajmniej będzie miejsce, do którego można ciągle powracać, tylko jak to z tą "swobodą" będzie.

Usunięty
Usunięty
12/06/2014 14:14
Dnia 12.06.2014 o 13:52, SplitGrave napisał:

xD Ok, zobaczymy. Być może rzeczywiście nie będzie, bo twórcy nie potrafią jeszcze jakoś szczególnie dobrze pisać i optymalizować gier na nowe konsole, tyle tylko, że nikt z CDPR o tym nie wspominał.

Oficialnie byla tylko mala wzmianka o tym ze z 60 fps przejda najprawdopodobnie na 30 fps i ze nie potrafia (jak dla mnie to po prostu nie chca) jeszcze okreslic w jakiej rozdzielczosci gra bedzie dzialala. Tyle sie nasluchalem o tym ze nowe generacje telewizorow zwane 4k sa miedzy innymi specjalnie dla nowej generacji konsol...naprawde? Jak gra ma chodzic w 4x HD skoro tworcy nie potrawia poradzic sobie nawet ze zwyklym Full HD (Watch Dogs). Dla mnie cos takiego jest flustrujace nawet bardziej, bo pracujac w GameStopie dostaje bledne informacje na temat gier, sprzetu i pozniej ludzie przychodza z pretesjami do mnie. Teraz tez masa pre orderow na Wieska bo kto nie przyjdzie jest pelen euforii po E3 jak ta gra super wyglada na konsole, a nawet nie wiedza czy to napewno byl trailer z konsoli. I tak samo bylo z Watch Dogs, tylko ze wtedy nawet ja dalem sie nabrac i przytakiwalem ludzia ze gra wyglada niesamowicie. Pozniej byl placz i pretesje w dniu premiery, dlatego z dystansem podchodze do Wiedzmina, staram sie uspokajac ludzi, pozyjemy zobaczymy. Dla mnie osobiscie skoro gralem w Full HD na starej generacji konsol, to takie 1080 p na nowych jest niezbednym minimum, pytanie tylko czy naprawde jest to nie udolnosc tworcow czy po prostu nowych ''nextgenowych'' konsol?

Usunięty
Usunięty
12/06/2014 13:52
Dnia 12.06.2014 o 13:42, Cykada85 napisał:

> > to maja/mieli bardzo duzy problem utrzymac 30 fps na nowej generacji konsolach. > > > Rozumiem, że twórcą tej teorii jesteś ty sam? Bo nikt z CDPR nie wspominał o "wielkich > problemach z utrzymaniem 30 fps" na nowych konsolach... Dobrze niech sobie bedzie ze to moj wymysl. Zobaczymy czy na konsolach gra bedzie chodzila w Full HD 1080 p i 30 klatkach :)

xD Ok, zobaczymy. Być może rzeczywiście nie będzie, bo twórcy nie potrafią jeszcze jakoś szczególnie dobrze pisać i optymalizować gier na nowe konsole, tyle tylko, że nikt z CDPR o tym nie wspominał.




Trwa Wczytywanie