Do premiery GRID Autosport został tydzień. Twórcy włożyli w projekt wiele miłości, ale poganiani zbliżaniem się ostatecznego terminu wydania nie zdołali zaimplementować wszystkich funkcji w grze.
Do premiery GRID Autosport został tydzień. Twórcy włożyli w projekt wiele miłości, ale poganiani zbliżaniem się ostatecznego terminu wydania nie zdołali zaimplementować wszystkich funkcji w grze.
- GRID Autosport to niezwykle ambitna gra, jeśli chodzi o zawartość – pisze Codemasters na swoim blogu – lokacje, którymi zajmowali się nasi projektanci, ponad 80 samochodów dostosowanych przez nasz Car Handling Team, kod, z którym nasi programiści zdziałali cuda, by wszystko pasowało do siebie. I oczywiście, jesteście wy – społeczność graczy, bez której nie byłoby nas tutaj. To wy gracie w nasze gry i dostarczacie nam cennych uwag.
Codemasters wyjaśniło, że ze względu na nieprzewidziane problemy techniczne związane z tablicami najlepszych wyników w trybie Time Trial (wyzwanie na czas), musieli zrezygnować z umieszczenia go w grze. Zostanie on dodany później, jako darmowa aktualizacja.
Dla graczy PC również mają dobrą wiadomość – otrzymają oni paczkę tekstur HD, ulepszającą wygląd samochodów zarówno z zewnątrz, jak i w środku. Paczka z teksturami 4K będzie opcjonalna – twórcy nie chcieli zawyżać minimalnych wymagań sprzętowych, zatem decyzja o jej wgraniu będzie należeć do graczy.
Codemasters planuje rozbudowywać grę o kolejne DLC. W planach są pakiety samochodów - ich pobranie nie zablokuje możliwości wspólnej zabawy ze znajomymi, którzy nie kupią DLC. Będą też mini-rozszerzenia, skupione wokół jakiegoś „motywu”, zawierające nowe lokacje, samochody i tryby gry, dostępne zarówno online, jak i offline. Posiadacze PC i PS3 będą mogli kupić Season Pass.
Więcej informacji o poszczególnych DLC otrzymamy w późniejszym terminie, przed wydaniem każdego z pakietów.